Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er kristen! Tror likevell det går an å sanse fremtiden.

Men jeg tror også at det kan forandres på.. At det som blir spådd kanskje er det som skjer hvis man fortsetter i samme bane i tiden fremover?

Noen kan jo bli spådd graviditet i f.eks april. Men hvis de da lar være å ha sex i april, så skjer jo ikke det som er spådd..

Nysjerrig jeg også nå! Hva tenker dere som spår?:-)

Jeg tror at livet til hver enkelt person er bestem på forhånd, så er det opp til vær enkelt og gå de veiene i livet som bestemt..bestemmer man seg for og velge en annen rettninglinje så er nok ikke vi alene om og bestemme det...vist du skjønner..vist jeg kommer inn på skole og gjør det..så tror jeg det er bestemt på forhånd..jeg tror også på Gud..men går ikke i kirken..men er veldig troende..Jeg tror mye er opp til skjebnen hvordan livet vårt skal være og hvordan valg i livet vi tar..

Klem

Hallo

Ser me har mykje de same oppfatningene ja.Det må jo være meir mellom himmel og jord.Og ein Gud,trur eg må finnes.Alt er ikkje tilfeldig her i livet nei.Men me er sjølve med å forme framtida vår,men som løvinne 75 skriver,så er nok mykje av livet vårt skjebnebestemt.Men om me blir spådd noko om kanskje eit år,eller nokre mnd,så kan det stemme nett der og då,men sidan me har fleire muligheter,så velger me kanskje noko anna,og dermed endrer framtida litt frå det som me vart spådd for ei stund sidan,om de skjønner kva eg meiner.Mens noko berre er skjebnebestemt,og vil skje.

Klem

Jeg tenker ganske likt deg, nattinatt.

Jeg tror nok at vi kan forme vår egen fremtid også.. At det er flere veier å gå. Og det man blir spådd, er kanskje det som ligger fremover den veien som du er inne på akkurat da? Men at man også kan ta en annen vei, hvis man vil...?

Vet ikke.. Men jeg TROR det. Slik som meg graviditet.. Man kan jo velge å IKKE bli gravid i den mnd man blir spådd graviditet, hvis man vil...

Da kan jeg komme med eksempel da..jeg ble spådd her inne at jeg skulle bli gravid i september...men jeg valgte en annen vei..jeg valgte og gå på skolen i stedet for og bli med barn..så nå er jeg blitt spådd en graviditet i siste halvåret av 2007..så det kan jo bli spennende og se da...:)

Annonse

Ja dette er interesant og spennende! Jeg vet liksom ikke helt hva jeg tror jeg! :-)

Men egentlig har jeg vel hele tiden trodd at det som skjer er bestemt. Det var bare sånn det skulle bli!

Men hva tror dere om alt vondt som skjer oss? Kan vi se det også og klare å forhindre det??? Dere som spår, ser dere av og til vonde ting som skjer? Sier dere det da til de dere spår?

Jeg tror det er mye rart mellom himmel og jord, men jeg tror ikke på noen Gud! Når det kommer til religioner er jeg ateist.

Tror de som ser hva som skjer i fremtiden ser det som kommer til å skje, uansett. Skjønner tankegangen om at "hvis man blir spådd graviditet i april, men ikke har sex da, så blir man ikke gravid", - men det jeg tror er at da har den som spår sett feil, rett og slett! For en som virkelig ser ville da sett at du velger å ikke ha sex den mnd, - man gjør jo valg hele tiden (hundrevis hver dag!), - og jeg tror den som ser fremtiden ser de valgene du tar.... Skjønner? Ble litt knotete dette her....

Jeg tror det er mulig å se det vonde som skal skje, men det er ikke mulig å forhindre det. Dette har jeg lest om i boken til Marion Dampier-Jeans (Mitt liv med åndene), som er en av de klarsynte som har vært brukt i tv-programmene Åndenes Makt. Hun sier også at man ofte får hint om at noe skal skje, flere hendelser som viser et slags mønster for å advare, men som man må fortolke selv...

Dersom man ser død (især) når man spår noen, skal man aldri fortelle om det! Derfor kommer jeg heller aldri til å svare på spørsmål her inne i kategorien "kommer svangerskap/fødsel til å gå bra", - i tilfelle jeg skulle få et negativt svar (dette vil jo da ofte innebære et fosters død), - dersom jeg normalt sett gir positive svar, men så plutselig ikke svarer noen på akkurat det, så vil man kunne forstå at det er negativt...Skjønner? Da er det bedre å ikke undersøke akkurat det for noen.

jeg spår i tarot,og det er svært sjelden at selve døden kommer opp i kortene,og da må det komme opp i flere kortkombinasjoner samtidig.Det er flere kort som kan virke skumle ved første øyekast, men som ikke har den betydningen en kanskje skulle tro når vi har lært oss litt om kortet.Det er feks et kort som heter" døden" i stokken min, men den står foroftes som en psykisk død.Må bare få fortelle om en litt ekkel ting jeg leste engang om ei spådame som spådde ei jente\dame over mail.Denne jenta ville vite litt om fremtiden sin og fikk følgende svar fra spådamen at hun så en reise på henne,og at hun ville flytte hjem til foreldrene sine.Litt senere fikk spådamen en ny mail fra jenta der hun fortalte at foreldrene var døde og at hun selv led av en sykdom hun ikke visste utfallet av.Dere får nå tolke denne som dere vil, men jeg fikk iallefall frysninger over ryggen da jeg leste det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...