gråmus med stor og liten baby Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 HEI ! da er vi i gang jippi.
Fiskestang Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 hvordan kjennes riene ut? var de veldig svake i begynnelsen? eller likt eller..? jeg vet ikke hva jeg skal kjenne etter, eller om jeg har falske rier eller hva? får se om du svarer, eller om du flyger avgårde til klinikken =) lykke til, gratulerer!
Lykke og glede Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 Å, så spennende!!! Nå er du mamma om ikke lenge, og godt at du slipper å vente lenger. Lykke til!
bullen med gutt har fått Theo Skrevet 17. juli 2006 #4 Skrevet 17. juli 2006 så spennende!!! lykke til!! gleder meg masse til min tur selv om det antageligvis er leeng til.. hihi..
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. juli 2006 #5 Skrevet 17. juli 2006 LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er på tide at nurket ditt kommer ut i sollyset. Nå har det fått nok tid i magen din, synes jeg! ;-) Klemmer fra
gråmus med stor og liten baby Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2006 hei riene begynte som litt vonde mensmerter..... nå vet jeg at jeg har hatt rier (maserier) i flere dager hehe.... de begynner å bli litt vonde nå, men ikke uutholdelige, ca 8 -10 min mellom hver
yr<3 med 2 gutter! Skrevet 17. juli 2006 #7 Skrevet 17. juli 2006 Tjohoi!! Lykke til, nå er du snaaaart i mål og får ta i mot "pokalen"!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå