Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen vonde menssmerter, som kommer og går hele tiden. Når de kommer gjør det vondt, og jeg stopper liksom opp med det jeg gjør, for å lette litt på trykket. Jeg tror ikke dette er rier, for det gjør ikke SÅ vondt, men det kan jo være forskjellig fra person til person, så er litt nervøs likevel. Det er sterkere enn vanlige menssmerter jeg har opplevd før jeg ble gravid, men da må det sies at jeg hadde virkelig ikke mye menssmerter når jeg hadde mensen, bare noen ganger litt verk. Jeg fikk de i går kveld/natt, så forsvant de, og nå kom de tidligere i kveld, og kommer enda. Så en liten blodstripe i utfloden tidligere i dag, men har ikke sett det flere ganger enn en.

Tror dere det vil skje snart? Termin i morgen.

Er aleine, så lurer på om jeg skal ringe noen som kan holde meg med selskap, tilfelle. Men vil ikke rope ulv ulv, hehe.. Noen som vet om det kan være lenge til, i såfall hva dette er da?? Og noen ide om hva som kan hjelpe litt på menssmerter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt noen. man vet jo aldri. godt med selskap, tilfelle det skulle ta seg opp løpet av kvelden/natten.=o)

Skrevet

jeg trur du har noe på gang, kanskje slimproppen har gått?? kan være lurt å ringe sykehuset, legen el jordmmor=)

Skrevet

Synes det høres ut som det er noe på gang, jeg. Ville ringt noen bare for å være sikker, bedre en gang for mye:-)

Skrevet

Høres ut som om du har hatt tegningsblødning, jordmora mi sa at når man hadde det så var fødselen i gang! Høres ut som om det snart blir baby på deg ja! ;) (Tror jeg har lest at noen har født noen dager etter at de har hatt tegningsblødning, men det er nå likevel ett godt tegn!)

Lykke til! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...