Ireon Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Min lille prins kom til verden på Bærum sykehus i går drøye to uker før termin. Han var 3758gr og 51 cm. Vi har det så bra begge to at vi er allerede hjemme igjen med resten av familien. Jeg kan ikke få fullrost Bærum sykehus nok, de gjorde en fantastisk jobb både under fødselen og den korte tiden på barsel. Lykke til videre alle sammen og takk for meg!
Gjest Skrevet 17. juli 2006 #4 Skrevet 17. juli 2006 Urettferdig altså!! Gratulerer så mye, ønsker dere lykke til videre:-)
mumi og lille Eirik :-) Skrevet 17. juli 2006 #5 Skrevet 17. juli 2006 Gratulerer din sniiiik ;-) Kan trygt si jeg er en smule misunnelig på deg her jeg går å vagger..... Godt at alt gikk fint da. Kos deg videre i denne fine tiden Klem fra
Anki27 - *har fått gutten sin* Skrevet 17. juli 2006 #6 Skrevet 17. juli 2006 Hei hei vennen! Gratulerer så masse med den nye prinsen:) Ja, jeg er misunnelig nå..hehe..Får vel smøre meg med tålmodighet noen uker til jeg.. Godt å høre at alt har gått fint og at du og babyen har det bra!! Klem fra meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå