Gå til innhold

Vanlig med farget utflod?


Sunniva78 har to små

Anbefalte innlegg

Er 7+4 i dag, og har merket litt mørkere utflod enn vanlig.

Ikke noe blod, men antydning til litt brunt.

Er dette vanlig?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper det, for jeg har det...

 

 

Legene jeg har snakket med sier det er normalt med brun utflod. Men av min egen erfaring, vet jeg at det kan bety begge deler...

 

Prøv å få deg en ultralyd, da slipper du å gå å bekymre deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er en stående "ordre" om at man skal ta kontakt med lege allikevel i tilfelle det er exu eller MA. Selv om det mest sannsynlig er helt ufarlig, er det best å være på den sikre siden og ta en UL.

 

Håper alt står bra til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde det tre ganger i første trimester.

 

Har tenkt på at det kansje er "nå skulle du egentlig hatt mens??"

 

eller f eks hvis du hadde samleie i går, så er det lett at en blodåre brister inne i skjeden. . . det går nok bra skal du se!!

 

skjønner godt at du er bekymret! jeg var like redd hver gang. Men når jeg tenker tilbake på det, så var det nok normalt.

 

Ser også til stadighet at folk har det her inne ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til orientering så fikk jeg aldri UL på det grunnlaget.. litt irriterende var det... håper at du får det!!! det er jo uansett bonus å se den lille ;-)så jeg skulle ønske jeg fikk det alle tre gangene;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sunniva!

 

Jeg husker deg fra assistert sidene. Var der selv, men under et annet nick ("Prøver igjen"). Jeg var også så heldig å bli gravid :), men er litt kortere enn deg i løypa (6 uker i dag).

Jeg har også hørt at det er vanlig å ha litt mørk utflod. Det kan jo tom være normalt å blø litt i starten for noen. Så jeg tror ikke du trenger å engste deg, men skjønner deg veldig godt allikevel! Det er jo litt spesielt også til oss...

lJeg har så og si ikke noe symptom på å være på å være gravid, så det er min bekymring. Jeg fikk utført icsi hos Medicus i Trondheim, men de har ferie i enda 3 uker, og jeg holder på å gå på veggen for jeg vill så veldig gjerne ha en ul, slik at jeg får vite om alt er ok eller ikke.

Sogner ikke du også til Trondheims området? Vet du om en plass hvor man kan få tatt tidlig ul privat?

Håper at din bekymring er helt uten grunn, noe den sikkert er :). Lykke til videre. Det bir spennende å følge hverandre i tiden fremover :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt lysbrun utflod i 2 dager nå. Er overbevist om at spiren er borte. Vært hos legen som sier det er helt normalt, det skriver mange her inne også. Men som sagt, instinktet mitt sier spontanabort.

Venter på svar av blodprøven i dag.......

 

Kan du ikke ta en tidlig UL? Du er jo kommet så langt på vei at de ser forsteret hos deg! Du er jo i uke 8.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sunniva

 

Har lurt på hvordan det går med deg og Malin fra rg-klubben.

Tror du kan ta det med ro. Brunt utflod er vanlig. Etter ferien skal du vel ta ul også. Men hvis du er veldig engstelig kan du jo spørre om å få en nå. Man kan jo se fosteret etter uke 6. Krysser fingrene for at alt er bra .Hold oss oppdatert.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...