Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser du har fått en del svar allerede. Jeg har bare prøvd Ergo og er fornøyd med den. Forskjellene på disse selene er vel egentlig ikke så innmari store, så når alt kommer til alt er det vel smaken det går på.

En sele trenger ikke passe komfortmessig likt til alle, vi er jo forskjellige i kroppsbyggingen. De største forskjellene mellom Ergo og Patapum er vel prisen og når du kan ta de i bruk. Ergo kan brukes fra dag en (med nyfødtinnlegg) og opp til 27 kg. Koster 749,- Patapum kommer i to modeller, Baby og Småtass. Baby kan tas i bruk fra 5 mnd og brukes opptil 18- 20 kg. Koster 435,-. Ønsker du å bære utover 20 kg må du kjøpe Småtass som kan brukes opptil 28 kg, koster 475,-.

Sånn sett er Ergo en billigere investering visst du ønsker å ha muligheten til å bære fra barnet er nyfødt og lenge utover med en formsydd sele. Ergo dekker behovet både til bittesmå og store barn. Men det er ikke mer enn et par hundre lapper som skiller Ergo og Patapum her. Jeg ville sjekket ut bECOpack og, de er knallfine, har et par smarte detaljer og jeg har hørt at bærekomforten skal være god.

Lykke til med valget i bærejungelen! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5661227-rockebolle/#findComment-5663531
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...