Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #1 Del Skrevet 17. juli 2006 Og få sett "noe". Hjerteslag, størrelse etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 17. juli 2006 #2 Del Skrevet 17. juli 2006 dytter, vil gjerne vite dette jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faylinn Skrevet 17. juli 2006 #3 Del Skrevet 17. juli 2006 Man kan ofte se noe fra 5+ uker, men jeg har valgt å vente til jeg er 6+4 for å være tilnærmet sikker på å se noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 17. juli 2006 #4 Del Skrevet 17. juli 2006 Marianne75: Får du ultralyd når du er 6+4? Noen spes grunner til det? Jeg har også veldig lyst på tidlig ultralyd for å se om alt er ok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faylinn Skrevet 17. juli 2006 #5 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg hadde exu i november i fjor, så jeg vil (og må) vite hvor spira har gjemt seg denne gangen. Men jeg er på ferie på den tiden og endte med å ta det på en privat klinikk. Var allikevel 150 kr i rabatt fordi det var en nødvendig UL i forbindelse med graviditet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 17. juli 2006 #6 Del Skrevet 17. juli 2006 Exu, er det graviditet utenfor livmora? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 17. juli 2006 #7 Del Skrevet 17. juli 2006 Vi fikk se det ved UL da jeg var 5+6 og da jeg var 6+1 - så det er mulig så tidlig... Men... be i tilfelle klinikken om å bruke et apparat med "god oppløsning" eller hva de nå kaller det. Jeg var på sykehuset da jeg var 5+6 og legen som først undersøkte meg ga beskjed om at det dessverre bare var en tom fostersekk.... Blodprøven min viste imidlertid at alt skulle være ok - så to timere senere fikk jeg ny UL med en annen lege. Hun brukte et annet apparat - som var mere moderne - og fant både fosteret og hjerteslagene med en gang... Gjett om vi var glade da!! Derfor - ikke bli bekymret dersom de finner fosteret , men ikke kan se hjertet. Det er veldig tidlig - og ¨på det tidspunktet er spiren din ca 2mm lang... kan derfor være vanskelig å se dersom den ligger litt vanskelig til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå