Gå til innhold

Om alkohol (uten at jeg visste jeg var gravid) Redd.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 17 uker på vei, og det er bare 4 uker siden jeg fikk vite det....hadde ingen aning engang) Jeg ble selvfølgelig kjempeglad, har prøvd så lenge, men etter tre år, lot jeg det bare humpe og gå......

Nå har det altså vært en veldig fin sommer, og vi har hatt en del besøk fra venner og familie som sjelden er her, og har vært på country festival, mm.......En del alkohol har det jo og blitt, og når jeg nå har endelig latt ett svangerskap sunket inn, ble jeg plutselig kjempe redd.....enn om jeg har skadet det lille barnet inni meg......

Noen som kan hjelpe meg litt her???

Hilsen redd, engstelig men samtidig kjempelykkelig..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare lurer jeg, hvorfor fant du det ikke ut før?

Skrevet

Skjønner jeg godt :)

Jeg fikk menstruasjonen som vanlig de to første mnd, men litt anderledes den tredje, og da trodde jeg det bare var pga stress med all besøket og slikt..... og jeg har litt og gå på ( hvis du skjønner) Så på magen syntes det, og gjør ikke enda heller at jeg er gravid.....

Skrevet

det går nok bra skal du se :-)

Jeg var også redd for jeg hadde tatt medisn som ikke skal brukes av gravide, som jeg gikk fast på, og siden graviditetn ikke var planlagt så gikk jeg på dem uten å tenke på det.. Så jeg kjøpte meg en UL i uke 10. ble meget skuffa, for doktoren viste meg bare at det var liv også var det rett ut igjen (medi 3 ålesund....ikke bruk 600 der folkens!!!!). Men kansje de har en litt mer seriøs ul-klinikk der du bor???

det var for meg betryggende å se fosteret og høre hjertet slå :-)

gratulerer så masse! lykke lykke til! husk at dette har skjedd med mange mange mange.. jeg kjenner bla ei som var driiiiitings kvelden før hun tok testen. Ungen er kjempefin den =)

Skrevet

Det går nok sikkert bra skal du se;) Som regel er det jo slik atd ersom det hadde gått galt ville det skjedd allerede nå.. det er nok en sterk liten krabat skal du se.) Bestill en ekstra ul du så får do roa deg ned..

Husk før i tiden drakk og røkte de hele svangeskapet - de fleste ble da normale folk alikevell..;)

lykke til:)

Skrevet

Hei, jeg opplevde nettopp det samme som deg, fikk vite i forrige uke at jeg var gravid i 14 uke. var på en rutinekontroll for å sjekke blodtrykket mitt hos legen. Jeg fikk mildt sagt sjokk og begynte å gråte og alt.. tenkte jo på all alkoholen og medisiner jeg har spist. Dagen etterpå var jeg til gynekolog, og han beroliget meg med at det skulle ikke være noe større risiko for at noe skulle gå galt, enn med andre svangerskap. Så jeg har bestemt meg for å stole på han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...