Gå til innhold

Vask.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg vært å kjøpt den nydeligste sengehimmelen og sengekanten i samme mønster. Hvit med blonder og små kaniner rundt. Sååååå søtt!!!! :) DYRT ble det ja, men blir fint da...

Det jeg lurer på er vasker dere nye sengekanter og sengehimler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det med den første jeg kjøpte, riktignok en billig variant, men den ble veldig slaskete og fungerte ikke slik den skulle. Nå har jeg rett og slett sydd en selv, synes den ble "stødigere". Vasket stoffet til den først, ja.

Sengehimmel har jeg aldri hatt, men tror ikke jeg hadde kommet til å vaske den.. :o)

Skrevet

har kjøpt to sånne sengekanter. vasket dem begge idag. sikkert ikke helt nødvendig i grunnen. ihvertfall ikke sengehimmelen, den vil jo ikke komme borti ungen engang.

Skrevet

Jeg har både sengehimmel og sengekant, men har ikke vasket de....Jeg hang de heller opp slik at de får luftet seg skikkelig før jeg tar de i bruk:o)

Skrevet

Takk for svar! Da blir det vel til at jeg lufter det godt i stedet. Kjedelig hvis sengekanten skal bli deformert også, de er jo så dyre.....

Skrevet

Jeg har kun luftet sengekanten jeg kjøpte. Himmel har jeg ikke, men den er jo ikke i nærheten av barnet så den trenger du uansett ikke vaske, mener nå jeg:-)

Er forresten veldig fornøyd med den sengekanten jeg også kjøpte, har også likt sengetøy:-) Er skikkelig dyrt ja, men å så gøy! :-O Gleeeder meg til babyen kommer og skal sove der:-)

Skrevet

Kjøpte også det fine sette til Luna i fjor, vaska både himmel å sprinkelbeskytteren.. Men et lite tips, jeg kasta alt i tørketrommel! (Ikke fult så lurt!) det der "stoffet" inni sprinkelbeskytteren krympa...

Verken himmel, dyne eller pute gjorde det...

(burde sikkert klart å tenke meg til det,men var på overtid å sååå fødeklar!=)

Det gjorde ingenting for meg siden vi hadde en sprinkelseng fra starten av 90 så den er mindre en de som selges i dag, ble faktisk akkuratt passe i den senga, men dersom man har en ny seng er det nok ikke sååå lurt!=)

Skrevet

Jeg bare lufter sengekanten. Dersom vask skulle bli nødvendig senere, så er det lurt med kort sentrifugering på lav hastighet og ingen tørketrommel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...