Gå til innhold

Håper noen kan svare meg,

Anbefalte innlegg

Kan man merke en graviditet så tidlig som to uker etter en evt befruktning?

Jeg har nå lest symptomer lista her, å jeg hadde MANGE av de ja så det jeg da lurer på er om man kan merke det så tidlig.

Må også legge til at jeg har et barn fra før, å da er det vel sånn at man kan merke ting raskere enn med førstemann eller?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5660763-h%C3%A5per-noen-kan-svare-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det var det jeg trodde. Jeg er supertrøtt, svimmel, det stikker som bare det i magen på siden.Når jeg sitter kjennes det ut som jeg er sting, når jeg står kjennes det ut som jeg er støl. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært på do i dag og da snakker jeg om begge deler, stikker oppå puppa om det er noen som skjønner hva jeg mener, å jeg svetter noe helt kollosalt,klør ikke så innmari der nede nå, men ikke mange dagene siden det klødde noe sinnsykt jeg trodde jeg hadde sopp.

Å så merket jeg en ting som jeg hadde med mitt første svangerskap også, jeg bare må ha vann det går ned som bare det. Å egentlig så er ikke jeg SÅ glad i vann liksom

Annonse

Annonse

Men det merkelige er jo at jeg fortsatt har samme symptoner, sting i siden, stikking i puppa. Men det lille blodet som kom i sted var bare bittelitt har nesten ikke kommet noe mer siden i ettermiddag, men man bruker vel ikke å begynne å blø sånn ordentlig den første dagen heller så.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...