Gå til innhold

Hva synes dere om Levi Andrê?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har lyst til å kalle opp sønnen vår etter bestefaren sin som heter Levi. Men har litt lyst på to navn...

Hva synes dere om navnet? Tåler både ris og ros, for vi har ikke bestemt oss enda... Har flere navn på lista, men det er dette som har vært mest aktuelt til nå, da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker Levi godt. Et kort,pent og sjeldent navn. Andre liker jeg ikke dessverre.

Skrevet

Levi er et godt navn, men André? Nei, det er vel et utgått andre fornavn, snart?

Hva heter den andre bestefaren, da?

Levi Arent

Levi Olai

Levi Christopher

Levi Konrad

Levi Tomas

Levi Johan

Levi Johannes

Levi Abram

Levi Isak

Levi Aleksander

...

Skrevet

Hei! Vil bare si at min lillebror heter Levi Andre` og han er godt fornøyd med navnet sitt...

Skrevet

Jeg beklager så mye, men synes begge navnene er harry i seg selv, og sammen er de bare -------

Men det betyr ikke at min smak er den "riktige"..

Dere må velge det som klinger vakkert i deres ører!

Lykke til!

Skrevet

eh.. André er ikke pent, og når jeg ser Levi, tenker jeg bare Levi Læstadius...(en predikant...superreligiøs)

Skrevet

André er vel det mest brukte andre-navnet i Norge... synes det er helt greit, men blir liksom bare et påheng... Har ikke noe bedre forslag å komme med, men tror ikke jeg hadde valgt det. Levi kan jo stå alene også? Og hvis dere velger det, så skriv for guds skyld streken over e'en riktig!! è uttales Æ... é=e

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke synes noe om noen av navna.. men det er jo min smak da.. sorry..

Skrevet

Jeg liker godt begge navna jeg! Kjenner et par stykker som heter Andrè og syns det er fine navn jeg. Kjenner også en som heter Levi, kult navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...