LoopyLoo fikk jente 15.07.06 Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Lørdag 15. juli kl. 15.47 kom verdens vakreste lille prinsesse til verden. Hun veide 3,68 kg, har langt brunt hår, og er helt perfekt. Kom hjem i går ettermiddag, og formen er veldig bra. Fødte uten smertestillende denne gangen, og det var hardere enn jeg hadde trodd. Men til gjengjeld har jeg kommet meg fortere etterpå, og lillejenta er absolutt verdt det. Nå skal vi kose oss masse resten av sommeren, og så kommer det kanskje en fødselshistorie fra meg senere... Lykke til alle juli-jenter som fortsatt venter!!!!!
lana<3 Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 hei loopy loo:) Hva var forskjellen smertestillende kontra ikke smertestillende..hva mener du med at du kom deg fortere? ble du dårrlig av de smertestillende?
Luna, venter nr.2 Skrevet 17. juli 2006 #4 Skrevet 17. juli 2006 Gratulerer med prinsessen. God sommer.
Gjest Skrevet 17. juli 2006 #5 Skrevet 17. juli 2006 Gratulerer så mye. Dere får kose dere masse med nurket deres i sommer. Lykke til videre.
mumi og lille Eirik :-) Skrevet 17. juli 2006 #6 Skrevet 17. juli 2006 Gratulerer så masse med prinsessa :-)
Ceci og prinsen. Skrevet 18. juli 2006 #7 Skrevet 18. juli 2006 GRATULERER SÅ MASSE !!! :-) Endelig kom hun! Kan tenke meg dere storkoser dere nå! Flott å høre at fødselen gikk fint, gleder meg til å få høre alle detaljer! Håper du får tid å legge inn fødselshistorien en dag. Har tenkt så på deg og lurt på om du hadde født, siden du ikke hadde gitt lyd fra deg noen dager nå, så nå ble jeg kjempeglad for å se at du har fått prinsessa di! Hun høres nydelig ut, babyer med hår er så skjønne! Gleder meg til å høre mer fra deg, vennen :-) KLEM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå