kanutteogkruttet Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Når kan jeg starte på disse bringebærkapslene? Noen som vet? har erfaringer med disse kapslene?
proud mom Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 ei jordmor jeg har snakket med sa at du kan starte dem naar du er 36 uker paa vei og ikke foer det. Du kan ogsaa ta evening primrose kapsler fra uke 36 ogsaa. Jeg har en oppskrift paa te som vissnok skal sette igang rier, drakk den en kveld og fikk ganske sterke mensmurringer fra den. Snakka med legen min ( obstetriker) i dag og han sa at jeg kunne ta baade bringebaer kapsler og evening primrose kapsler og te'n. Jeg er 38 uker og tre dager i dag. Lykke til
kanutteogkruttet Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2006 Takk for svar. Jordmora mi visste ikke noe om disse kapslene hun, så jeg var veldig usikker på når jeg kunne begynne med de. får stå i skapet i en måned til da.
Olivia Skrevet 17. juli 2006 #4 Skrevet 17. juli 2006 Heisann!! Hva er oppskrifta på den teen som gir rier?? Hvordan er det mulig, noe erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå