Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Elastica har spådd meg i dag, men det hadde vært interessant å høre hva dere andre sier om samme sak, og sammenlikne med egne ønsker, planer og "magefølelse":

- blir jeg gravid, og evt når?

- ser dere evt kjønn?

- hvor mange barn får vi totalt?

Jeg er født 19.05.82.

Tusen takk til dere som gidder:o)

Fortsetter under...

Hallo

Og velkommen hit til oss.Kjempeflott med alle som vil være med å spå her.oj det følte eg sterkt at det var næreme..Driver dere å prøver no kanskje?Får opp neste mnd på deg eg.Det ser ut som at det blir ein liten gut på dere.Får iallefall opp fire på deg.ser ut som at det kan bli tre guter,og ei jente,kanskje to jenter.Vil du sjå på meg?Ser det ut som me får fleire?Eg har tre frå før,og to med den nye mannen min.Eg er født 04.05.68

Takk for svar nattinatt!

Vi har faktisk ikke begynt den seriøse prøvinga enda, har tenkt å begynne i september/oktober. Men har ikke brukt prev på over et år da, så skjer det tidligere så er det helt ok:o) Hmmm...gutt sier du også? Jeg tror nemlig det blir jente! Har trodd/følt det siden jeg var liten, og jeg har rett i kanskje 95% av tilfellene når det gjelder å føle hvilket kjønn de jeg kjenner får (har vært sånn siden jeg var liten, pappa er også sånn). Vi har tenkt på 2, antakelig 3 barn, - 4 hørtes mye ut gitt...hehe. Når jeg spådde meg selv i dag fikk jeg også at jeg blir gravid neste mnd, med en jente, - men stoler iallefall ikke på det!! :o)

Jeg kommer tilbake til deg på onsdagen, jeg måtte gi meg i sta fordi pendelen ikke reagerte i det hele tatt.... Litt tappa for energi:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...