Gå til innhold

Hvorfor må folk si "gud så stor du er"?..ARRG!!

Anbefalte innlegg

Jeg er litt over 17 uker no og jeg har hatt mage siden ca uke 12...ser ut som jeg er lenger på vei en jeg er..Det gjorde jeg med nr 1 også..

Men det irriterer meg at folk må komentere at jeg har stor mage..greit nok hvis de hadde sagt det fint,men det er alltid,ÅHH...GUD HVOR STOR DU ER BLITT...OG TENK HVOR STOR DU KOMMER TIL Å BLI!!

Jeg gjør det jo søren meg ikke med vilje...

Sorry bare måtte få ut litt frustrasjon...

Ha en fin kveld jenter!!

Fortsetter under...

Hei:)

Ikke bry deg om at de sier at du har stor mage...

Er første babyen min og når jeg var hos jormor mente hun at jeg ventet tvillinger fordi jeg var stor...

Har vært på ul 13 juli,er bare et nurk i magen....fint å være stor..da får babyen mye plass å kose seg på...

Må bare si at jeg er ikke tykk...helt vanlig...dessuten er vi alle forskjellige....skrevet deg opp med desemberklubben?

Har du bilde av magen eller?? Jeg har fått diger mage kan man si..., men faktisk ingen som har sagt noe denne gangen!! Ble fort stor med nr 1 også jeg da..nr 2 vanlig stor og nå diger igjen..men bare magen da!:)) Er bare i uke 18 selv..så kunne jo sammenlignet..

www.familienbergetolsen.piczo.com

Under bilder av nurket!!:))

Til meg har det gått fra "det syns ikke enda i det heletatt!" til "å hærregud så gravid du ser ut!!!" på TO uker ...!?!?!...det får'n si...

Er stolt over magen min, men har tenkt over den kommentaren ca hundre ganger siden lørdag...Kanskje jeg bare er ekstra fintfølende..

Skjønner deg helt fullstendig!!!!!

Jeg er i uke 17 (termin 2.januar) og får ofte høre den litt mer diskrete "har du lenge igjen?" som indirekte hinter til at jeg nok har termin om et par mnd... jeg er omtrent like stor som venninna mi med termin i oktober.... Fikk mage tidlig både nå og med nr.1. Den gangen fikk jeg høre fra juletider "åherregud har du ikke FÅTT enda?!?!?!?" Termin var i april.

Jeg presser altså ikke ut magen med vilje, den er bare blitt stor raskt. Utrolig hva folk får seg til å si gitt. Men jeg er rak i ryggen og stolt av kroppen min, og det får faktisk noen til å holde kjeft og heller komme med positive kommentarer :)

Gled deg over magen din! Jeg kjenner de som har vært helt fortvilte over at magen tok månedsvis før den fant det for godt å stikke fram.... ikke gøy det heller.

Uff, vet hvordan du har det, her lurer alle på om jeg skal ha tvillinger. Er 24 uker på vei nå og den klassiske reglen er som følger: Du kan da ikke ha lenge igjen? -Ehh.. november.. -Hva?? Er du sikker på at det ikke er to, da? Hurra..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...