Gå til innhold

Flere som har prøvd lenge og aldri har vært gravide??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er i 14pp.

håper selvfølgelig også at vi slipper å oppleve det!!

på en annen måte hadde det vært betryggende for

oss å vite at da kan vi hverfall klare det.

men det må selvfølgelig være helt grusomt å miste!!

mumme82:

har dere vært til utredning?

har vært til gu også har gubben testet svømmerne.

de så ikke så livat ut,for å si det sånn.

skal inn på sykehuset i begynnelsen av sept,men

vet ikke hva jeg skal der...

har ikke fått vite noe.

Annonse

Ok, har ikke testa sambo enda. Skal sjekke hva som er galt med meg først. Har ikke hatt TR siden April. Kan kanskje være cyster, for alle blodprøvene jeg har tatt er ok. Sku bare ønske jeg kunne få den inkallingen så man blir ferdig med det.

jeg fikk brev fra sykehuset mindre enn 2 uker etter

at legen sendte henvisning,men det var rett ferien.

kan være det tar litt tid nå i ferie-perioden.

hvilket sykehus hører du til?

jeg skal på ahus,og gruer meg skikkelig!!

Jeg hører til Hammerfest sykehus, men bor i Alta og forhåpenlig kan jeg gjøre det her. Så langt unna som man kan komme nesten:) Gruer meg litt jeg også, men har snakket med flere som har vært gjennom eller med på det samme og det hørtes ikke så galt ut. Det verste er vel å vente på resultatet eller..?

jeg har ikke peiling på hva det vil si å være gravid engang.....

Håper spiren snart sitter. Har blitt medlem i pergoklubben og er i 1. pausemnd nå. mange som blir gravide da så jeg får håpe at ferie, sommer og sol fører til et såkalt "fellesferiebarn-07" eller aprilbarn om du vil:)

Annonse

Du er ikke alene. Vi har prøvd i 18 måneder nå. Akkurat nå synes jeg det hele er veldig vanskelig. Har begynt utredning, men fikk ingen forståelse fra spesialisten jeg ble henvist til. Nå vurderer jeg å ta kontakt med Volvat. Har fått høre av spesialisten jeg var hos at neste skritt er undersøkelse med kontrastvæske. Gruer meg voldsomt :-( Kryss fingrene for at vi får det til på ferie i sommer!

Får vel skrive meg på her gitt.

Vi har holdt på i 1,5 år nå, og jeg har aldri blitt gravid iløpet av denne tiden som jeg vet om. Og det er vel å foretrekke framfor å måtte oppleve å miste et foster.

Jeg har egentlig ikke kjent noen slags "symptomer" i all prøvingen, så den dagen jeg føler meg dritt kvalm eller noe, da vet jeg at jeg er gravid :-) Gleder meg til å få et frø i magen, for det skal jeg få! Vet bare ikke når, hehe :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...