Gå til innhold

noen som går/skal begyne på...

2 herlige gutter og 1 mann=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

skole her? eller jobber alle?

hva driver dere med?

selv går jeg hjemme med min sønn på 14 mnd snart... skal begyne på skole til høsten og han i barnehage...

derfor jeg spør er pga jeg lurer på om det er noen andre som skal på skole til høsten=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg jobber i barnehage og i ungdomsavdelinga i komunen her jeg bor..

kjempe intresangt. jobber med vanskligstilt ungdom.

til høsten skla jeg begynne og jobbe i barneskole og fremdeles i ungdomsavdelingen.

Skrevet

jeg skal begynne på skole til høsten ja. Har hatt pause dette året, og jobbet litt i barnehage og som støttekontakt.

Skrevet

kan jeg spørre om hva du skal gå? skal selv ta opp igjen noen fag på vk1 barn og ungdom

Skrevet

Ja det er jo en del av lærlingtiden min da..

1 år igjenn til fagarbeider barn og ungdoms arbeider faget.

Skrevet

Jeg skal fortsette med VK1 Almen til høsten.. :)

Gleder meg...

Skrevet

Jeg skal søke permisjon dette skoleåret her og så skal jeg begynne igjen til høsten 2007.. Da er det siste året siden hjelpepleieren forsvinner sammen med omsorgarbeideren, og blir ersattet med helsefagarbeider.. Kommer under den nye reformen jeg..

Skrevet

Hei :)

Jeg er 20, og akkurat ferdig (eller nesten ferdig, for besto ikke biologi eksamen som privatist!! :( )

Venter barn i november, og skal opp i 7 fag til vaaren f0r jeg haaper aa forbedre karakterene mine og komme meg inn paa sykepleierstudie til h0sten ( 07 ).

For tiden jobber jeg i r0de kors, og skal hvertfall jobbe ut august, men haaper aa kunne jobbe ut september med 1 mnds forlenget kontrakt!

Sambo har for0vrig bare en deltidsjobb, saa det blir viktig for meg/oss at jeg tjener opp mest mulig penger f0r jeg gaar ut i *permisjon*.

God sommer :)

Gjest Riga19 - jente 22.10?
Skrevet

Skal begynne på bachelorgrad til høsten, selv om babyen skal komme i slutten av oktober. Tar lette fag, og har ikke noe obligatorisk oppmøte, så jeg tror det kommer til å gå. Kjæresten min er også student, men vi kommer nok til å greie oss økonomisk, håper jeg!

Skrevet

Jeg skal begynner på VK1 frisør og jeg gleder meg kjempe masse=)

Jeg jobber på kiwi ved siden, men skal prøve å få meg jobb på en frisørsalong..

Skrevet

JEg holder på med læretiden min jeg.

Har ett år igjen i august, så den vil jo bli utsatt i noen mnd.

Skrevet

Jeg begynner i lære på omsorgsfaget nå 1. august, og går i perm 1. november. Men kommer enten til å fullføre læretiden til høsten igjen eller gå sykepleien.. det vil tiden vise..

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg skal begynne på baker og konditor linjen til høsten:):D

Skrevet

hadde tenkt til å begynne på gk allmen til høsten men siden det kommer en liten gutt i begynnelsen av desember kan jeg ikke det... utsetter det til høsten 07... så jobber jeg litt lenger i stedet...

Skrevet

Skal begynne på vk2 allmenn til høsten men har termin i februar så vet ikke helt va jeg skal gjøre.. =) må nok snakke litt med div. rådgivere først..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...