Gå til innhold

Undersøkelse hos jordmor!


Mona og Sine

Anbefalte innlegg

Tar de vanelig undersøkelse i underlivet der? Jeg har ikke gjort det siden jeg fant ut jeg var gravid, er det viktig eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er det ingen som vet det eller vil dere ikke si hva som blir gjort det, blir litt skeptisk nå da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min vanlige jordmor vil ikke gjøre dette, vet ikke hvorfor jeg. De på sykehuset gjør det hvis man kommer dit på kontroll, men da må man ha en grunn til å komme dit. Skal til jordmor igjen onsdag, tenkte jeg skulle mase på henne om å få en undersøkelse, be henne sjekke om jeg har mer enn 2cm åpning nå. Men, tviler på at hun gjør det, hun nekta det sist svangerskap iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg kan ikke huske jeg har sett noe utstyr til sånne undersøkelser..

Ikke der jeg går ihvertfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det hos jordmora mi heller, men hun trenger ikke noe spesielt utstyr. Når de målte meg på sykehuset for 4 uker siden var det uten noe utstyr der og, og hadde da 2cm åpning og modent. Så hun skal kunne klare å ta undersøkelse uten det vanlige utstyret de bruker når man er på underlivsundersøkelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaahh ja men da skjønner jeg. he he. Hmm men jeg har ikke lyst til det, men de tvinger meg sikkert ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk fakstisk tilbud av jordmor sist time.. en uke føre termin.. om at hun kjekke hvordan det sto til der nede;)

Men jeg tenkte som så.. at dersom jeg får vite at ingen ting har skjedd

(total umoden osv) ville jeg heller være lykkelig uvitende:)

 

Men har ikke merket noen ting enda.. å termin er i dag.. så på torsdag når jeg skal til henne igjen takker jeg nokk ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...