Gå til innhold

November: Noen fra kongsvinger omr?


Siri21, m termin 16/11

Anbefalte innlegg

Er det noen fra kongsvinger og omeng her?

Er ikke så veldig mange på min alder som skal bli foreldre, så det hadde vært morro å kanskje møte noen her.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei siri21=o)

 

jeg har bodd i vinger tidligere og skal nå flytte tilbake til distriktet om kort tid. når har du termin? min er foreløpig satt til både 9. nov og 14. nov.

 

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tonjepus!

Jeg har termin den 16nov. Når skal du flytte tilbake da? Moro med andre gravide her. Men du skal føde på kongsvinger eller?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei siri21=O)

 

jeg flytter tilbake rundt 15. august. skal føde på kongsvinger ja=o) vet du om det er fler av oss gravide i det området....? er det bare oss to?? hehe=o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da, det er flere enn oss to, men ingen som har termin i nov. Vi har hatt noen bim treffer, men nå har jo nesten alle født. :) Hvor gammel er du forresten? Hvor i området skal du flytte?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei

 

okay, jeg flytter til eidskog. er 20 år gammel. hvilken skole gikk du på i kongsvinger? øvrebyen eller sentrum?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på skarnes jeg. Men går på sykepleieren på kongsvinger nå. Skal begynne på siste året nå i august. jobber du eller går du på skole?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

HEI SIRI 21!!!

 

det tok sin tid for meg å svare serru, har drivi og driver som bare den med flytting. jeg jobber faktisk på strømmen. men har nå tatt ut sykemelding pga korsrygg og bekken. står til med deg da?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei blomstrende!

 

Jeg har det kjempe bra magen vokser og barnet sparker. Har litt problemer med ryggen, men ikke så jeg må sykemeldes ennå.

Hvordan går det med deg da? Har du fått bedre tilbud når det gjelder svangerskapskontroller?

Du må passe deg nå i flyttingen, så du ikke brenner deg helt ut. Det kommer en dag i morgen også vet du.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Jeg er ikke fra Kongsvinger, men skal føde på Kongsvinger sykehus. Jeg er Myyyye eldre enn dere, da... He he. Er 35 år og venter min første 9. november.

- Og blomstrende, vi heter faktisk det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TKH71!

Alder spiller ingen rolle. Vi er alle i samme situasjon. Du vil like kongsvinger sykehus. Personalet er kjempe koselige og opplegget rundt fødende og gravide er helt kurrant.

Har du lang reise vei til sykehuset?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg bor i Aurskog og har litt over en time til Kongsvinger. Hører egentlig til Ahus, men der er det jo så fullt og uoversiktlig for tiden, grunnet ombygging. Jordmoren min anbefaler heller Kongsvinger sykehus. Der er det roligere, og personalet har bedre tid til den enkelte. Jeg føler det betryggende.

 

klem tilbake! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei! Jeg er fra kongsvinger, men har ikke termin før i mai (er ganske nygravid), men er like gammel som deg :) det nærmer seg termin snart for deg Siri21, går tiden sakte om dagen? Er formen fin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen=o)

 

gøy å se at det blir flere av oss som skal føde på kongsvinger nå ganske snart. hvem vet, kansje noen av oss havner på samme rom...? hehe..du som har termin i mai, du har en koselig og spennende tid foran deg=o) vil ønske dere lykke til med fødsel. kansje vi sees.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!!!!

Jeg er ikke fra Kongsvinger,men Nord-Odal!!!!

Ikke så langt unna....skal iallefall føde på kongsvinger!!!!

Er 24 år og venter nr 4....Har tre gutter.....4,2 og 1 år er de nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anonym.

Terminen nærmer seg nå. Men jeg jobber ennå, så jeg synes tiden flyr som bare det. Var på ul i dag, fordi de var redd ungen hadde sluttet å vokse. Men alt var fint med den lille og jeg skal på ny ul om 11 dager.

Gratulerer som nygravid!

Det er bare å glede seg! Nyt svangerskapet hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fram&tilbake..

Det nærmer seg for oss nå. Jeg er førstegangs fødende, så jeg vet ikke helt hva jeg skal forvente. Men hvordan føler du det som har 3 fra før?

Gruer meg ikke, bare gleder meg til å se den lille. Lurer på hvordan han/hun ser ut.

lykke til videre, kanskje vi ses.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siri21:)

glemte å signere med nick forige innlegg, men det er jeg som er anonym.

bra at alt står bare bra til med deg og den lille :) kan tenke du gleder deg som bare det til å treffe h*n. Forresten er det bra å se det er noen andre på min alder som er gravide, føler meg litt "ung" til tider ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...