stine-23 Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 er det noen så har noen gode kjærringråd, eller råd som virkelig virker på å få i gang fødselen? at sex skal virke har jeg hørt, men noen andre? selv om alle i min familie har født før termin, så har jeg en stygg følelse av at jeg kommer til å gå over, å det orker jeg ikke. Er så fryktelig tung å sliten, har gått opp 22 kg hittil, er i uke 35
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 hei... ei jeg kjenner hu pumpet seg hu(bryst pumpe) det funket...om det er lurt vet jeg ikke. men fødsel ble det..
kj77 (østfold) Skrevet 18. juli 2006 #3 Skrevet 18. juli 2006 hei.. jeg har hørt om flere som har spist kebab..litt rart spør du meg,men det har faktisk satt igang!! går jeg over tiden,skal jeg nok prøve på det..orker selv ikke tanken på å gå over tiden.. har termin 8aug!! lykke til..
sunnfjordmor venter fjerde Skrevet 18. juli 2006 #4 Skrevet 18. juli 2006 bringebærblad. trur du får tabletter eller te på helsekosten.tørka bringebærlad skal virke sammentrekkande på livmor. har og hørt eit artig råd om å ete popcorn og sitronbrus samtidig, men det virka ikkje på veninna mi, men kan jo prøve.
Ceci og prinsen. Skrevet 18. juli 2006 #5 Skrevet 18. juli 2006 Brystvortestimulering! Tror iallefall at det var det som gjorde at jeg gikk i fødsel nesten 3 uker før termin sist. Dreiv og dro masse i dem om kveldene, både for å se om det kom melk - og for å herde dem til amminga. Verdt å prøve! :-) Lykke til!
stine-23 Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2006 tusen takk for gode råd, gjett om dem skal prøves ut.. he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå