Gå til innhold

ja.. så satt jeg her igjenn da...=(

Therese min tur snart?

Anbefalte innlegg

ja.. så satt jeg her igjenn da...=(

med enda en ny mens periode...

3 uker over tiden og begynnte nesten og tørre og håpe..

så får man et bokstavlig talt blodig slag i trynet igjenn.

vær så snill fortell meg noen historier om noen som brukte laang tid på og få det til og gro her inne...!?

Fortsetter under...

Vill bare si lykke til, vet så godt hvordan du har det. Helt forferdelig å gå så lenge over tiden, håpe vokser, men så blir man kjempe skuffet.

Jeg tror det endelig har klaffet for oss nå, har fått flere svakt posetive tester, vi prøvde i 5 mnd, men det er jo ikke så lenge da akkuratt, men det føltes nå slik da. Hvor lenge har dere prøvd da?

Annonse

blir rundt 9 mnd ca..

ja jeg tror det går mye på psyken min.

sliter veldig med det at jeg har fodt det for meg at jeg er steril.

men tørr helt ærlig talt ikke dra og sjekke. kall med barnslig hva som helst.. bryr meg ikke om det... sånn er det bare.

jeg jobber på småbarns avdelign i barnehage og har totalt panikk for og være steril. da her jeg lissom ikke noe igjenn.. ikke bare privat men jobb og alt. ble mye depping på meg her nå men..

hvordan er det ikke da når man først er igang..?

Ja huff skjønner hva du mener, det er helt forferdelig å være prøver egentlig. Går jo og venter hele tiden. Venter på at tanta skal ta slutt, vente på el og veeeeente på IKM.

Ja jeg har tenkt som deg, at hvis vi ikke kan få barn vet jeg ikke hva jeg gjør, da er det over og ut liksom. Men det er helt vanelig å prøve lenge før spiren sitter, du skal nok se at det blir en spire til slutt. Men hvis det nå var slik at det var noe som var galt, så er det jo mye som kan gjøres, mange som blir gravide når de begynner på pergo. Piller man kan få når man har prøvd et år.

Jeg skjønte ikke helt hva du spør om på slutten der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...