Gå til innhold

Mensensmerter


Baby on board

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har IKM i dag, men testet alt på fredag,lørdag og søndag (bruke opp testene og faktisk være 100% sikker hehe) og er gravid :o)

I natt våknet jeg av menssmerter og ble selvsagt litt nervøs for er plaget med sterke smerter så dette føltes jo litt merkelig. Hadde en lang samtale med moren min i dag og hun kunne fortelle at da hun skulle ha meg hadde hun vonde menssmerter, men ingen mens kom. . Jeg var jo da på vei så det var grunnen. Var så betryggende å høre at dette ikke er farlig.. Flere som hadde menssmerter de dagene de egentlig skulle ha mensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk to positive tester 2 dager før ikm, og når ikm dagen nærmet seg så hadde jeg så kraftige menssmerter at jeg ikke kunne skjønne at jeg var gravid...

Til tross for to postitive tester, så kjentes det ut som om mensen skulle komme hvert øyeblikk!! Vanskelig å føle seg gravid da!

Jeg ringte legekontoret for å bestille time, og samtidig spurte jeg om jeg burde bekymre meg for disse smertene, hun sa det var helt 100% normalt, mye av det som skjer i livmoren din nå er det samme som skjer under mensen!

 

Disse smertene hadde jeg i noen uker, de ble svakere og svakere og ble erstattet med andre typer voksesmerter.. Nå er de gode gamle menssmertene tilbake igjen og det føles godt når livmora vokser:D

 

Kos deg og nyt å kjenne på alle strekkinga, stikkinga og murringa!! Det betyr at tassen din vil bli stoooor inni der:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...