Gå til innhold

Dere som vet kjønn....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hos oss var hun heeelt sikker og vi så det veldig klart selv, var ingen tvil om at det var en gutt. Tror de fleste ganger det blir tatt feil er når en tror det er jente, men den lille er sjenert og gjemmer tissen sin. ;) Vi så tydelig pung og penis og har fått bilde av det. Kjempegøy! Er nok ikke mange ganger det blir tatt feil heller... Men en hører alltid om dem.

Hei popkind.

Kjenner igjen følelsen, men legen var veldig sikker.

Så hvis jeg finner noe så kjøper jeg det :-)

Var i Praha i mars og kunne ikke gå ifra en rosa bamse på flyplassen. Måtte bare HA den. Dette var før jeg i det hele tatt hadde tenkt å bli gravid, og tenk, nå skal vi ha ei lita #smiler#

Min jordmor virket også ganske sikker....., men jeg har så utrolig god tid til å tenke på alt fra A til Å om dagen, derfor kommer denne rare usikkerheten i ny og ne.... Skal på ul i oktober igjen. Da skal jeg be de om å zzzzzzoome inn skikkelig!!

Annonse

Legen var helt sikker. Spurte oss først om vi ville vite, jeg sa ja og med en gang sa han "her er det et par kjønnslepper".. tror han så det tidligere i undersøkelsen også siden han var sååå skråsikker :o) . Har kjøpt/fått en del rosa allerede da :P

Har veldig lyst til å ta 3d ul seinere, må jo få lillejenta på dvd også!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...