Gå til innhold

August: Termindato


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ser at det er mange her som henger seg opp i termindato. Vil bare komme med en erfaring fra meg selv. Dette er mitt 3 svangerskap og ingen kom på fastsatt dato. Førstemann kom i uke 36- og var 3500 gram og andremann kom i uke 36,4 og var 3700 gram :) Så det kan skje både før og etter. Lite sannsynlig at noen trenger kuvøse eller annen hjelp etter fullgåtte 34 uker. Så ikke for å lage falske forhåpninger, men det kan faktisk skje før vi tror det:)

Gynekologen min sier også at vi kvinner er forskjellig- noen kvinner har lange svangerskap på 42 uker mens andre igjen bruker 36- 37 uket og alt er like normalt.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åh jeg håper jeg kan få i uke 37. jeg er såååå stor at uansett hva jeg gjør så er alt slitsomt. ligger langt over på det hvite på symfusemålet...har fått beskjed om stooor jente ved termin....jeg kjenner faktisk at magen min sprekker, da mener jeg strekkmerker.og det er utrolig ubehagelig. dette er mitt andre, gutten min kom 22 dager før tiden, men han ble jo satt igang.... er veldig lei nå..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper jeg også får før "termin". det ligger i familien å få i ca uke 38, mamma fikk alle oss da, samme gjorde søsteren min med sine barn.

jeg er i uke 35+3 nå å håper virkelig liam ikke er så langt unna ankomst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville berre sei at mine har ligget over det lysegrønne feltet på symfysemål, men begge var under 3kg, så stort symfysemål treng ikkje bety stor baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det vet jeg. men sannsynligheten er stor. målene kom utifra ul. jeg fikk gutten min 3.5 uke før tiden, og han veide 3.3 kg og var 53 cm lang. så faren for stor jente er der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...