Ei i magen:-) Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Hei:-) Jeg har ei jente på 2,5 år fra før, og nå skal den nye baby'n arve hennes sprinkelseng. Er det noen som vet om jeg bør skifte madrass??
tira fødte 24/08 Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 har tenkt på det samme selv og. men har funnet ut av at jeg ikke tar meg råd til det. jeg snyr bare madrassen og legger sånn tissepledd under lakenet. synest det er litt drøyt at man blir anbefalt og bytte ut madrass for hver bebi...det koster jo tross alt endel penger. men madrass kostet 800 kr, og den er jo nesten ikke brukt... men uff, er jo ikke lett heller..
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 hei.. jeg har springelseng etter de to mine, som jenta vår skal bruke. jeg kjøpte ny madrass, fordi den gamle var altfor tynn synes vi.. også er det 7 år siden sist den var i bruk..så vi ville ha ny.. men jeg tror ikke mann må bytte ut madrassen etter hver unga mann for.. man skal jo ha laken og eventuelt tissepledd oppå.
Gjest Skrevet 17. juli 2006 #4 Skrevet 17. juli 2006 Kjøp en madrass-beskytelse å ha oppå for sikkerhetsskyld. Du får det i alle fall hos Jysk til en rimelig penge. Har akkurat kjøpt en sånn til vår seng etter tips fra en venninne. Både for å beskytte madrassene våre mot melk, gulp o.l. og i tilfelle det skulle være noe bakterier i våre madrasser og overmadrass som ikke er bra for babyen. Kan vaskes på 95 grader, høres veldig praktisk ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå