Gå til innhold

Er dette vanlig tro? Noen som vet?

Ninn (har født:)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Lurer på; jeg er 34+1 nå, har siste par ukene merket smerter i kors rygg (likner mensenaktige smerter/ kramper), nederst i mage (på begge sidene og i midten) og at det stikker i skjeden, er noen ganger ganske vondt. Det har blitt mer og mer i det siste. Føler at noe presser nedover (sikkert baby?) slik at jeg ofte tror jeg må tisse eller gå på do. Er dette vanlig?

Ellers har jeg mye kynnere også, fra uke 25 ca, men det har blitt mer og mer i det siste. Kanskje 5 ganger per time uavhengig av om jeg er i ro eller gjør noe. Er dette vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du.....jeg er oxo 34+1 og har det på akkurat samme måte......og det er ganske vanlig ja....har hodet festet seg hos deg ennå da? da er der jo helt extremt trykk da.....hodet her er festet nå, og merket det godt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

fint at det er vanlig, da trenger jeg ikke å bekymre meg tror jeg:)

Vet ikke om hodet er festet, verken JM eller lege har sjekka enda, men jeg skal til lege på onsdag, kanskje hun kan sjekke det.

Merker du at det trykker mer etter at hodet festa seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen...hihi..... ja jeg synes det trykker ennå mer nå, og spess det m å gå på do er helt extremt nå.....heeeeele tiden...hehe... det er generellt trykk hele tiden kan du si, men det er nå slik det er!!:) har du terminn 29? hvor er du fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Jeg bor i oslo, hvor bor du da?

Har termin 30 august, har du termin 29?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HAR TERMIN 29 AUG....BOR I OSLO...BISLETT...ER 24 ÅR.... MEN SKAL HA PLANLAGT KEISERSNITT 16 AUGUST DA..... HVOR GAMMEL ER DU??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen

jeg er 27 år og bor på Økernbråten. Hvorfor skal du ha planlagt keisersnitt? (hvis det ikke er frekt å spørre da he he)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ha det pga fysisk og psykisk sykdom over mange år........ og nå har de oxo funnet ut at lillegutten min er for stor for bekkenet mitt....hihi..... så derfor så blir han en liten keiser;)...... men men jeg har vendt meg til den tanken nå, og det er helt greit.... jeg gleder meg masse til dette skal skje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

men du er på en måte heldig at han kommer ut før termin, så slipper du ihvertfall å gå over tiden:) Hvordan sjekka de at han var for stor for bekkenet ditt? Ved ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei de sendte meg aldri til ultralyd, pga at ks allerede var bestemt....og jeg måtte ha hatt det uansett liksom..... men de bare ante at det var for lite, da min sykdom har gjort at masse av mine organer har krympet osv.......... så det så..... jo da er jo greit å vite datoen, men hvem vet? plutselig kommer han kanskje før oxo...hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, ja, det kan jo hende han kommer før, det vet man aldri, men jeg ønsker deg masse lykke til uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...