Bompibjørnen *født* Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Det lurer nemlig jeg på,og jeg klarer ikke finne det noen steder... Erfaringer?? På fredag hadde jeg slimklump på papiret og lørdag og søndag hadde jeg et par dråper blod på papiret... Er dette slimpropp, tegningsblødning eller WHAT?? I tillegg fikk jeg store magesmerter / mageknip på søndag som varte i 45 minutter,og jeg ble liggende på sofaen til det gikk over.. Blir litt frustrert.. har jo aldri gjort dette før, så jeg vet liksom ikke hva som er normalt.... Er 36+2 idag... Jeg har hatt masse kynnere, så det vet jeg hva er... og går ikke å innbiller meg at jeg skal føde imorgen heller.... siden alle pleier å kommentere det hihi
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 Ettersom det er 4 uker til termin ville jeg ringt føden og hørt jeg.... Masse lykke til )
Bompibjørnen *født* Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2006 Jeg ringte føden på lørdag.. men fikk ikke så mye godt svar... hun trodde det kanskje kunne være slimproppen... men jeg har jo ikke snakka med dem igjen etter blodsporet og mageknipet på søndag , men jeg kan jo ikke ringe dit for hver minste ting.. de blir jo lei av meg FØR jeg kommer for å føde... desverre er jordmor og lege på ferie også... stønn...
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 17. juli 2006 #4 Skrevet 17. juli 2006 Skal ikke være så greit, når man ikke har opplevd ting før.... Men er du usikker så skal vi jo bruke føden, de er der for oss vettu ) Og ettersom lege og jordmor er på ferie, så er jo føden det eneste alternativet ditt....De ser garantert ikke på det som mas, det nekter jeg å tro:o) Lykke til:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå