Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest marie-s

Er det noen her som har noen råd til hva jeg kan gjøre eller har opplevd det samme?

Jeg har en gutt på 4,5 år som i det siste har blitt helt opphengt i pupper. Spør stadig om å få ta på de osv. jeg svarer nei og lar han absolutt ikke få lov og det fungerer jo greit så lenge vi er hjemme, men hva om han begynner å spørre andre om det?

Jeg vil tro at for han er det bare det at det er mykt og ikke noe annet, men hvordan skal man forklare dette på en sikkelig måte og er dette normalt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5658619-puppegal-4-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta mi på fire år er også litt puppegal. Hun drar i klærne mine og ser nedi på brystene mine og sier at jeg har store pupper, (det er jo fint sagt da). Og at hun selv ikke har fått pupper enda. Jeg synes det er litt søtt ennå, men jeg frykter at det vil komme noen pinlige situasjoner. Det er sikkert normalt at fireåringer er slik og det er sikkert bare en fase det også.

Tror det er ganske normalt... Har iallefall vært borti flere som har sagt det samme, om både jenter og gutter.

Og da jeg var på stranda og solet meg i bikini forrige uke, spurte et vennepar sin sønn meg om hvorfor jeg har så store bryst - og om han kunne se på dem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...