Heidi m beibi=)05.12. <3 <3 Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 noen som vet dette? Syns den stolen ser veldig kjekk ut jeg, med den sove/vinterposen å greier =)
minas'81&lillegull;) Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 Quinny, ihvertfall... Vi skal også ha dette setet. Syns det virker veldig praktisk og greit. Slipper ta med bag når man skal på besøk siden man kan legge ned ryggen, gyngefunksjon, passer på vognundestellet vårt, sovepose og solskjerm. Og så er det opp til 13kilo og større enn andre seter og det er jo greit da. Vi skulle egentlig ha maxi cosi, men dette virker mye bedre, elv om det er litt tyngre. Men man skal jo ikke bære det annet enn inn og ut av bilen da. Har jo vogn å feste det på ellers:)
Heidi m beibi=)05.12. <3 <3 Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2006 alle typer quinny?? el kan du spesifisere?? jeg er så dårlig kjent med baby utstyr.......
minas'81&lillegull;) Skrevet 18. juli 2006 #5 Skrevet 18. juli 2006 Hmm... det er jeg ikke sikker på faktisk. Men den er avbildet med quinny 3xl understell ihvertfall har jeg sett, og da passer den vel på 4xl også, ihvertfall?! Er vel de to som er mest aktuell kanskje å kjøpe fra start av. Forsto det slik at izi-sleep passer på de maxi-cosi skulle passe på av quinny sine vogner, uten at jeg skal si det 100% sikkert. Men det er jo bare å høre med forhandler da. Tror det er bare en modell av quinny sine isåfall at setet ikke passer på.
Heidi m beibi=)05.12. <3 <3 Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2006 tuuuusen takk for svar ==)
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #7 Skrevet 19. juli 2006 Er det foreløpig bare Quinny-vogner det passer på? Hadde jo vært praktisk med en vogn å feste det på, men kan jo liksom ikke kjøpe ny vogn bare for det.....og regner vel heller ikke med at man kan kjøpe bare understell ?
minas'81&lillegull;) Skrevet 19. juli 2006 #8 Skrevet 19. juli 2006 Nei, mener det skal passe på flere vogner med adapter, men aner ikke hvilke siden vi alt har kjøpt quinny før vi tenkte på barnesete.... Men hvis du kontakter besafe kan de helt sikkert svare på det. Står litt info om det på hjemmesiden også.
minas'81&lillegull;) Skrevet 19. juli 2006 #9 Skrevet 19. juli 2006 http://www.hts.no/norsk/default.htm
minas'81&lillegull;) Skrevet 19. juli 2006 #10 Skrevet 19. juli 2006 Fant et innlegg på en annen side: Izi sleep Passer til alle vogner en kan bruke maxi Cosi på. Easywalker, Quinny, Teutonia, Bugaboo, TFK... Vet ikke om dette stemmer, siden jeg kom over det på et forum, men...
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #11 Skrevet 19. juli 2006 Jeg har jo Simo jeg da...så da spørs det kanskje, men jeg kan jo høre med forhandleren også om de vet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå