løv@ Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Flere som har begynt å få dråper i bhen? Jeg er bare i uke 18, syntes dette var litt tidlig...
popkind Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 Tørt som Sahara her, foreløpig!! (og heldigvis)....har lest det er endel som er tidlig ute med melken!
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 17. juli 2006 #5 Skrevet 17. juli 2006 wow, så merkelig, jeg skulle akkurat skrive et innlegg om det, for nå akkurat kom det to "dråper" fra den ene puppen min.... kjempe rart..... det må være det tror jeg, jeg har ikke på meg bh og plutseligf kjente jeg at det var litt vått så kikka jeg så var det to små flekker på t-skjorta mi...... er 18+4 i dag! hvor mye "melk" kommer det fra deg??? ( herregud, for en formulering- håper du skjønte hva jeg mente?)
mensana Skrevet 17. juli 2006 #6 Skrevet 17. juli 2006 Jeg fikk mine første dråper i uke 9..... da våknet jeg med klissvåte og klissete brystvorter.. Etter det har jeg ikke lekket noe, men kjenner ofte en kribling i brystene (sånn som man kjenner når man legger barnet til og melken begynner å renne...) og hvis jeg klemmer lett så pipler det dråper ut..
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 17. juli 2006 #7 Skrevet 17. juli 2006 Det er så rart altså!!!! tenk på alt kroppen vår forbereder seg til, tenk at du fikk dette alt i uke 9....... er jo ikke rart vi er litt trøtte og slitne til tider, tenk hvordan kroppen jobber og forbereder seg!!!!! jeg er kjempe forundret jeg- over dette fenomenet svangerskap!!!!!!!!
løv@ Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 17. juli 2006 uke 9 var tidlig ja, kanskje det kom så tidlig fordi du har barn fra før? Her kommer det bare en dråpe og to av og til, men tror det kommer litt mer når jeg sover. Er merker på lakenet om morgenen...
Beibi82 Skrevet 17. juli 2006 #10 Skrevet 17. juli 2006 hehh.. for "moro" skyld prøvde jeg i går kveld å skvise ihjel brystene mine for å se om noe kom ut.. (høres forferdelig ut ja ) og en bitteliten gul dråpe kom ut av den venstre.. *knegg* Ikke noe jeg vanligvis driver med nei, men måtte jo sjekke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå