Gå til innhold

Ang. pumping av bryst

Anbefalte innlegg

Når jeg pumper meg etter at lillegutt har spist seg fornøyd av det ene brystet, så får jeg ikke så mye ut av det andre. Jeg har aldri fått ut mye når jeg pumper, vil det si at jeg har lite melk??? Blir så usikker på dette med amming. Lillegutt er fornøyd hele dagen. Får han ut mer enn jeg klarer å pumpe??? Dette er viktig for meg å få til, klarte det ikke med første mann. Håper noen kan være snill å svare meg. (Jeg har avent håndpumpe, er det bedre med elektrisk???)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5658213-ang-pumping-av-bryst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har samme erfaring som deg, og jeg hvet at jeg har nok melk til han, da han er fornøyd etter å ha spist av en pupp. drev å pumpa meg da jeg hadde brystbetennelse, fikk ut svært lite, men endet opp med melkespreng på begge brystene siden jeg ikke fikk tømt brystet ved hjelp av pumpe. hadde ikke stressa med det så lenge gutten din er mett og fornøyd!!

Babyen din suger mye mer enn det ei pumpe klarer. Så lenge han er fornøyd og går fint opp i vekt (Vektoppgang kan gå i veldig rykk napp) trenger du ikke bekymre deg.

Slapp av du - denne gangen får du det til - men fint at du spør da, så slipper du å gå rundt og være bekymret. Se også ammehjelpen.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...