Gå til innhold

brunlig utflod!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

noen andre som har det?eller har hatt?+ jeg har hatt blødninger for noen uker siden...er bekymret...angrer nesten at jeg har gått inn og lest om MA...Det er etter det jeg ble redd for det......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei det er vanlig å blø i begynnelsen av svangerskapet,ikke alltid kroppen har fått med seg at en er gravid. får du smerter og større blødning er det mer grunn til engstelse,da er det en truende abort.

 

slapp av ,det er tross alt ingenting du kan gjøre fra eller til.kroppen orner opp selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar!det roer meg ned når jeg hører andre folk`svar

har ikke hatt smerter...er i uke 8-9 nå.....går konstant og er bekymret..vet jeg ikke burde være det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk brunlig utflod i dag, og etter en tur til legen ble jeg sykmeldt i en uke for å ta det med ro og skal på UL de nærmeste dagene. Så jeg håper på det beste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Jeg er i uke 10+2. Hadde selv små blødninger, samt brunlig utflod i 2-3 uker. Forsvant for en uke siden. Jeg var bekymret, men fikk tatt en UL på job i går kveld. Det viste et lite foster med armer og bein, samt et stort slående hjerte..Slapp av og ta det med ro..det ordner seg skal du se..Lykke til!!

klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sykemeldt fra jobben?jeg har nesten hatt det siden første dag jeg oppdaget jeg ble gravid..kommer det av stress??jeg prøver ikke å stresse på jobb i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den brune utfloden kan jo bare være rester etter blødningene du hadde... Men forstår veldig godt at du er bekymret. Leger jeg har snakket med sier brun utflod er vanlig... Men jeg vet at erfaring at det kan bety begge deler... Har brun utflod i dette svangerskapet jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...