Gå til innhold

fikk ny time hos gu,men..........

Anbefalte innlegg

hun ville helst at mannen skulle ha vært inne på sykehuset å levert en sædprøve først,sånn at hun visste hva som skulle skje videre.

mannen ringte i dag til sykehuset,men de hadde ikke time før dagen etter jeg skal til gu ;o(

skal jeg da ringe å få ny time,eller er det så viktig at hun må få sæd resultatene først ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5658193-fikk-ny-time-hos-gumen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

KOmmer an på hva du skal ha gjort hos gyn. Har du vært før? For da kan det isåfall være lurest å få tatt den sædprøven med. Men er det første gang så kan hun jo sjekke deg først.Men da må du sikkert tilbake når sædprøven kommer...

Selv valgte jeg å vente til sædprøven hadde kommet, fikk gjort mere for pengene på en konsultasjon...men da hadde jeg vært før selv og tatt alle undersøkelsene på volvat...

ja,har vært der. da tok hun innvendig ul,celleprøve osv..

hun sa vel egentlig bare at han måtte levere sædprøven inn på sykehuset,så visste hun resultatet neste gang jeg skulle komme til henne.for hvis ikke det var noe galt med han,så skulle hun gi meg hormonkur..

Er det ikke like greit å vente med gu-timen da. Hvis du bestiller ny time med en gang, så er sjansen større for at du kan få flyttet den et par dager, i stedet for at du drar på gu-time, ikke får hormoner pga at sæd-testen ikke er tatt, og så får ny time et par uker senere. Jeg tror jeg ville utsatt timen. Hvis legen ikke vet resultatet, så kan jo timen være litt bortkastet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...