Gå til innhold

Hva gjør dere når dere skal noe sted og det vil krasje litt med amming?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lar ham styre selv når han vil ha mat. Prøver gjerne å se om han vil ha litt pupp før vi går ut (særlig når han var yngre og ville ha mat annenhver time. Ellers kunne trilleturer bli veldig korte :-) Var ikke særlig lysten på å måtte amme ute i vinter). Vet av erfaring at han ikke nødvendigvis har like mye ro på seg til å spise når vi ikke er hjemme, er så mye spennende å se på! Men når vi skal på besøk til folk f.eks tenker jeg ikke over det nei, da får han pupp der, når han selv får lyst på.

Har gjort det sånn til nå jeg også. Men hva når babyen sover da? Er det da best å bare flytte han over i vogna/bilstolen for å sove videre, selvom han sannsynligvis snart vil våkne for mat? Eller er det best å prøve å gi litt pupp først? Sikkert ikke noe fasitsvar, men lurer på hvordan andre gjør?

HI

Jeg har stort sett bare gitt ham mat når han ber om det, men prøver å time så jeg slipper å amme på café eller restaurant, Men om jeg skal bort til folk jeg kjenner ammer jeg heller når jeg kommer fram. Min gutt sovner ofte i bil og vil ofte ha mat når han våkner, uansett når han ammet sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...