Gå til innhold

Teste - ikke teste - teste - ikke teste.......????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikm til torsdag, har en uåpnet CB digitalt liggende hjemme, og sommerfugler i magen.........Skal jeg teste imorgen tidlig?Hva synes dere?Trenger litt synspunkter jeg :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en dobbel pakke? For da kan du helt klart teste imorra, så har du en til til torsdag skulle du trenge det. Har du ikke dobbelpakke? Da er spørsmålet om du synes det er greit å kjøpe en test til til torsdag skulle du trenge det :-) Men med ikm imorra er det gode sjangser du får riktig svar imorra da :-)

Lykke til!!!!!!!!!!!!

Skrevet

hihi,jeg har trippelpakke!;o)

Skrevet

Jeg har ikm til torsdag torsdag da, men imorgen er jo bare 2 dager i forveien. Skal visst være 84% sikker!:)

Hmm...spent, er så "rar" i magen...!

Skrevet

Åh - så spennende a gitt !! Det er jo så mange som har testet positivt nå, skikkelig moro !! Oppdatere oss når du ikke har klart å vente lenger - håper masse for deg !:)

Skrevet

test i vei..spennede da.

Skrevet

Jeg hadde også sommerfugler i magen... var veldig rar. Jeg teste positivt. Men mista senere. Go for it!!

Skrevet

Ta en test,vi venter i spenning på å få høre resultat i morgen tidlig. ;-)

Skrevet

Ta ein test du, med trippelpakke kan du jo teste igjen på torsdag! Hald oss oppdatert!! *spennande*

Skrevet

Jag har också ikm på torsdag och är super-sugen på att testa imorgon! Men, jag vet inte riktigt. är det negativt så kommer jag ju bli lite besviken+ att jag kommer att testa ända tills det bliiiir ett plus (om det nu blir det...) whääää, det är så surt det här med att behöva vänta!

Shabby Chic 83- ska du testa?

Skrevet

Har også ikm på torsdag, ser ut som det er mange som har det:) Blir så spennende og se:) Jeg lager en liste for ikm 20/7:)

Skrevet

Uæææhh,nå er jeg her inne igjen....!Driver rett og slett og lurer på om jeg orker å holde ut til imorgen tidlig, VIL teste nå...!Men det er vel dumt når det er før ikm...Får vel holde meg selv på pinebenken!:o)

Skrevet

Noen av dere som har symptomer?I så fall, hva da?

;o) Ååååå,jeg håper for oss alle!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...