Gå til innhold

Anbefalte innlegg

He he, småtten har stått på alle fire noen få ganger oppi senga si, men i formiddag kom han seg opp på alle fire når han lå på lekematta si også. Sto og gynga litt, og følte på hvordan dette var, før han dumpa ned på magen igjen :-) Spennende å se hvor lang tid det tar ham å koble sammen alle bitene slik at han klarer å bevege seg framover. Han er litt over seks måneder nå, så jeg regner med at det tar en god stund til før han klarer å krabbe, men han klarer kanskje snart å åle seg? (ligger og sparker litt fra innimellom, vil gjerne framover). Hvor lang tid tok det før deres babyer krabba fra de kom seg opp på alle fire?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5657906-st%C3%A5r-og-gynger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er såååå kjekt å følge med dem!

Litja gjode det samme når hun var ca 6 mnd, og uken etter hun var 7 mnd krabbet hun fra et rom til et annet :)

Dette har hun nå gjort en drøy uke, og i forgårs drog hun seg jammen opp i ståede. Hun har jobbet iherdig med å få til dette etter at hun begynte å krabbe.

Enig med dere begge, veldig gøy å se alt som skjer med dem. Som flere av vennene mine sier, det er mye mer moro med ham her enn med en nyfødt baby. Han er kjempesosial, flørter, "babler" og skal undersøke alt :-) Nyfødte babyer har også sin sjarm, men det er mer "action" nå ;-)

Veldig glad for de gode permisjonsordningene vi har her i landet, slik at jeg kan få med meg alt det spennende som skjer nå. Og glad for at mannen min bare jobber deltid (studerer ved siden av), slik at han også får vært mye hjemme og får med seg mye av det som skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...