Gjest Skrevet 17. juli 2006 #1 Del Skrevet 17. juli 2006 Hei:) Skriver til deg her jeg, siden du sikkert er mer her nå Hvordan går det? Mannen er på foretningsreise og er ikke tilbake før torsdag kveld. Kjipt at han er så mye borte, men, men.. Alt bra med deg? Hvordan går det med magen og formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 17. juli 2006 #2 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg er faktisk hjemme alene jeg også! Men mannen har bare tatt Adrian på en badetur, så de er nok snart tilbake... Jeg pleier faktisk være nesten mer inne på bligravid enn her, her skjer det så lite. Og det er jo mye mer spennende å følge med på hvordan det går på bligravid... Her er alt stille og rolig i mageregionen, formen er helt topp. Er ikke så trøtt lenger heller, så håper det betyr at jeg ikke kommer til å bli det mer heller. Men nå begynner jeg å kjenne at det er noe "der nede", spesielt hvis jeg strekker meg, eller Adrian trør på meg i magen. (Men prøver å unngå at han gjør det, er litt usikker på om det kan være uheldig. Enda er det nok ikke noe problem, men vet ikke hvordan det blir etterhvert...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. juli 2006 #3 Del Skrevet 17. juli 2006 Så bra at formen din er så bra!! Ingenting er bedre enn det:) Håper du slipper unna det verste av plagene og trøttheten. Slitsomt å gå konstant trøtt og sliten. Hadde tenkt meg på stranden i dag, men våknet til overskyet vær, og her som det var meldt knall hele uken..jaja,nok av andre ting å henge fingrene i:) Hehehe, syns vi stadig vekk er "like" jeg:) litt rart:) Skjønner det er mer spennende på bli gravid, skjer noe nytt der hele tiden! Tror ikke det skader at han er "på" magen din, tror heller det er det ubehagelige som kan være problemet. Han høres så søt ut, Adrian. Gleder meg veldig til vi får førstemann en gang også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 17. juli 2006 #4 Del Skrevet 17. juli 2006 Her er det strålende sol, så lå ute i sola en stund, men måtte rett og slett gå inn igjen, for det ble for varmt... Ja, Adrian er en veldig søt unge! (Men nå er jo jeg inhabil, da;) Men alle andre sier det også, så da må det jo stemme. (Bortsett fra en eller annen som la inn en negativ kommentar på hjemmesida hans, men det var nok bare for å provosere... Den slettet jeg bare med et smil...) Og han er veldig grei og snill, bortsett fra at han for tiden er litt fæl til å bite... Skjønner ikke hvorfor, for han er så rolig og snill på alle andre områder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. juli 2006 #5 Del Skrevet 17. juli 2006 Hehehe.. jeg har en som biter jeg også, men det er en hund på 9 mnd. Hvor gammel er han? Tror du skrev det en gang, men jeg klarer ikke huske hva det var. Typisk at noen må komme med dritt, men jeg er sikker på at han er skjønn:) Hva er hjemmesiden hans da? Nå dukker sola opp her også, så da satser jeg på strandvær i morgen:) må benytte anledningen til "slaraffenliv" når mannen ikke er hjemme. (ellers går jo all tid med til dette huset vi pusser opp, godt vi har beholdt leiligheten til det er ferdig) Sitter og ser ut over sjøen, og nyter roen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 17. juli 2006 #6 Del Skrevet 17. juli 2006 Han er 14 mnd gammel. Du kan godt få adressen til hjemmesida hans, men har ikke lyst å skrive den under nicket mitt. Ettersom folk fra RL har adressen til siden hans, har jeg ikke lyst å linke den til nicket... Men hvis du har en e-.mail adresse eller noe, kan jeg sende den dit? Det hadde bare vært litt kjipt om noen jeg kjente visste hva nicket mitt her er, ettersom ingen vet jeg er gravid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. juli 2006 #7 Del Skrevet 17. juli 2006 Det skjønner jeg veldig godt at du ikke vil, men jeg har en veldig avslørende e-mail adresse, og vil ikke at kjente skal se at vi prøver ennå, i og med at kun de nermeste visste at jeg var gravid sist..hmmm.. Skal ikke være lett dette her! Og da har jeg jo selvf også en avslørende msn.adr. Skal pønske ut noe lurt jeg;) Bare et sp.m..hva er RL? Kanskje jeg er dum, men.. Så gøy at dere får såpass tette barn da! Det ønsker vi oss også. Mannen vil ha to-tre stykker, jeg selv er ikke helt sikker ennå, (kommer litt ann på når vi får dem, jeg er jo 28 alt..)men iallefall to. Dere da? Vil dere ha mange barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 17. juli 2006 #8 Del Skrevet 17. juli 2006 Det er jo strengt tatt ikke vanskeligere enn at en av oss oppretter en ny e-mail adrese med en intetsigende adresse.. (det pleier jeg alltid gjøre når jeg skal ta noen konkurranser ser på nett og sånn, men glemmer jo alltid hva adressen og passordet er etterpå...) RL=Real Life Jeg har lyst på fire barn, mannen heller nok mer mot tre, men er ikke fremmed for fire han heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. juli 2006 #9 Del Skrevet 17. juli 2006 Nei det er sant det, er jo ikke verre enn det da:) Fikk bror til å lage en for meg for en stund siden, men den har jeg jo helt glemt hva var da. Egentlig så burde jeg ha notert meg hva det var, men trodde jeg hadde berde hukommelse enn som så Blir nok tre her tenker jeg. Alltid ønsket meg mange barn jeg også, men nå begynner årene å gå for oss begge, uten at førstemann er på plass ennå.. uæææææææ!!! (han er 30 og jeg blir jo da 29 i jan). Sitter her og renner bort, sola kom for fult, og det er sikkert et par og tredve grader her inne i stua nå. ( iallefall skikkelig varmt!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 17. juli 2006 #10 Del Skrevet 17. juli 2006 Men da kan jo evnt jeg bare lage en adresse, og legge inn her, så sender du en mail jeg kan svare tilbake på? Skal jeg gjøre det? (Hvis ikke du heller vil opprette en hvis din mail er avslørende?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. juli 2006 #11 Del Skrevet 17. juli 2006 Neida, det er greit at du har min, så lenge den ikke kommer ut sånn ellers.( Tror ikke vi bor på samme sted av landet engang.) Dessuten, jeg føler nesten at jeg kjenner deg litt på en måte:) Vi har jo hatt endel kontakt på disse sidene, så at jeg svarer deg med min adresse er helt ok. Grunnen er at mailadressen min har et av navnene mine, og ytterst få har det her i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 17. juli 2006 #12 Del Skrevet 17. juli 2006 Nå har jeg opprettet mailadresse: [email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. juli 2006 #13 Del Skrevet 17. juli 2006 Hehe:) Da har jeg sendt deg en mail:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. juli 2006 #14 Del Skrevet 17. juli 2006 Hmm.. fikk den i retur, så har prøvd å sende den på nytt. Rart. Unknown user fikk jeg. Får se om en kommer igjennom nå. Hender det tar et par ganger innen det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 17. juli 2006 #15 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg har fått den nå, så jeg sender adressen tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. juli 2006 #16 Del Skrevet 17. juli 2006 Takk:) Gleder meg alt:) Tror jeg snart må finne på noe annet, sittet med nesa i disse sidene i mange timer nå.. Rart som tiden flyr her inne. er ikke så mye her når mannen er hjemme..så blir litt "hekta"nå som jeg sitter her alene:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. juli 2006 #17 Del Skrevet 17. juli 2006 Det var en super side av Adrian, og så utrolig søt han var!!! Et skikkelig sjarmtroll:) Ja han kan du være stolt av! Nå logger jeg meg av for i kveld jeg, helt stiv i øynene av å sitte her forran pc'n. Kan jeg spørre hvor gammel du er? Du ser ut til å være på omtrent samme alder som meg. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 17. juli 2006 #18 Del Skrevet 17. juli 2006 Ja det kan du:) Jeg er 25. Men denne leser du vel neppe før senere, siden du er logget av nå! Du får komme tilbake når øynene har mykt seg opp litt. Jeg pleier bare ha problem med at de blir firkanta. (Det var i alle fall det mora mi "trua" med når jeg var yngre...) Snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. juli 2006 #19 Del Skrevet 18. juli 2006 God morgen:) *stort gjesp* Vet ikke om øynene er særlig bedre, nå er de smale som fy. Trøtt, men skal trene med ei venninne kl.9. Får holde formen selv om det er ferie... 25, det er jo den rette alder dere får barn i da:) Jeg sa hele tiden at jeg skulle ha førstemann når jeg ble 24, men den gang ei. det er nå 4 år siden..så nå er det på tide at tanta drar sin kos en stund. (men har jo ikke beynt å prøve før nå heller da) Mye skal være i boks innen man planlegger barn. Firkanta øyne syndromet kjenner jeg til også men, men-kan være snaxent det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå