rolly Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 oki jenter nå gidder jeg ikke vente lenger,sitter her og har vært sur og gretten i hele dag,jeg vill ha babyen min ut og det er nå dermed basta noen flere som vill være med å føde? jeg er 6 dager over i dag og det er helt sikkert flere som er på overtid kom ann jenter dette her kan vi vel ikke finne oss i hehe uff dette blei dumt sitter jo bare å venter her jo ingen tingt skjer ikke har jeg ett eneste tegn på at det nærmer seg fødsel ingen ting alså blir så frustrert over det jeg,men nå ksl jeg spise en stoor komle middag noen sier at det funker ikke det at jeg tror på det alså men vi får se hvis ikke så kjøper jeg lakser olje i morgen og prøver det hihi jaja til dere andre som også¨venter stå på det er uansett ikke lenge til
3 fantastiske små :) Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 Enig med du! Begynner å bli bra desperat her selv, enda jeg bare er 2 dager over. Masse mensmurringer, men d hjelper jo ikke d når d ikke blir til noe mer..... aaaaaaahhhhh........ Det verste er jo at alt er så ubehagelig nå, bekkensmertene blir verre dag for dag, og søvn vet jeg snart ikke hva er. Uff ja ikke bare bare, men d er jo sant som du sier, d er jo uansett ikke så lenge igjen nå... selvom jeg egentlig synes at 9 måneder er mer enn nok. Babyeb veier også 4 kg nå, mer enn stor nok for meg, den er klar... -komme da lille gull, vi venter jo sånn fryktelig på deg. Lykke til du også, krysser fingrene for at vi får møte babyene våres snart!
MorLykkelig Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 Er på overtid her også. 10 dager over. Skal på sykehuset i morgen, og håper virkelig at noe skjer da.
gråmus med stor og liten baby Skrevet 17. juli 2006 #4 Skrevet 17. juli 2006 hei er 12 dager på overtid, blir satt igang på onsdag hvis ikke noe har skjedd til da. men i dag gikk slimproppen og jeg har hatt endel tak i magen etter det så kanskje kansjke.........håpe håpe
Ma69 Skrevet 17. juli 2006 #5 Skrevet 17. juli 2006 Jeg er 14 dager på overtid jeg. Skal bli satt igang i morgen. Gleder og gruer meg. Håper det ikke tar alt for mange dager.
Gjest Skrevet 17. juli 2006 #6 Skrevet 17. juli 2006 Er 7 dager over og begynner å bli ganske lei. Alle har sagt at denne babyen kommer før, så jeg har liksom ventet noen uker allerede. Lørdag var jeg på føden da de trodde jeg hadde fått akutt svangerskapsforgiftning (ikke det heldigvis), men UL estimerte babyen til 4600 gr. Fikk fullstendig angst. har prøvd alt av kjerringråd, og vet nå ikke mine arme råd. Kanskje jeg skal reise på føden og sette meg til å grine til de gjør noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå