Gå til innhold

November: yvonneyvonne


Annette m/jenteengel & Sander

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Ser du har svart på et innlegg under her at du har brio kombi. Vi har tenkt oss brio kombi. Tenkte å høre med deg som har litt erfaring rundt denne vogna. Jeg har termin 12. nov. Det jeg lurer på er, får vi da brukt bagen hele vinteren gjennom med voksipose i? Eller blir det trangt etter hvert tror du? Har så inderlig lyst på den vogna... Synes den er knall fin og har hørt mye bra om den.

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nok du får brukt den vinteren igjennom, vet ikke hvordan det er med voksipose, selv hadde jeg lammeskinnspose oppi, og den brukte jeg til og med i vinter (da nærmet hun seg året...).

Skulle det bli trangt, så er det veldig greit å ta ut bagen, hvis du har voksipose er det jo lunt og godt allikevel.

Må si at vi har vært kjempefornøyd!

 

PS! Off, får vondt i hjertet hver gang jeg ser nicket ditt. Godt å se at du er på'n igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Vi får prøve litt i butikken tenker jeg =) Er veldig glad for å høre andres erfaringer med akkurat den vogna!

 

Ja, herlig å kjenne liv i magen igjen. Koser meg med det hver dag som går, jo nærmere målet, jo bedre =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...