Gå til innhold

Korsryggsmerter, flere som er plaga?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, jeg er det. Hadde litt smerter før jeg ble gravid og,men nå har det tatt helt av. Etter en arbeidsdag er jeg helt ferdig i ryggen (jobber som servitør). Lurer litt på hvor lenge jeg kommer til å holde ut. Nevnte det for legen på sist kontroll, og hun var ikke sen med å skrive ut en rekvisisjon til fysioterapaut. Så nå har jeg vært det 2 ganger... Foreløpig har det ikke hjulpet stort. Fysioterapauten sa at jeg har dårlig bevegelighet i bekkenet (har hatt det lenge) + at jeg blir mer svai i ryggen fordi jeg blir framtung (hihi). Er litt lei av å gå å kjenne på vondter hele tida. Har du snakket med legen din?

Godt å få litt medfølelse! Tjihi!!!

Snillemor! Nei, har ikke sagt det til lege/jordmor. Har bare hatt det en ukes tid. Men skal til legen min onsdag, kan jo nevne det for han da å høre om jeg skal gjøre noe med det. Er ikke veldig plaga, men det er sånn irriterende vondt hele tida liksom. He he, det dukker opp vondter i ny og ne ja, det er sikkert!

Ja, er også plaget med korsryggsmerter! Det er utrolig kjipt. Heldigvis er det ikke konstant foreløpig, men kommer med jevne mellomrom og det er ganske vondt når det først er vondt! Har jeg overbelastet litt så stivner jeg helt, får problemer med å reise/bøye meg, gå og snu meg i sengen f.eks. Verst på venstre side, begynner å lure på om jeg er skeiv i skjelettet eller noe ;)

Annonse

Ja, det er nettopp det. 18 uker igjen. Og på de 18 ukene skjer det jo mye... skal jo bli stor og tung =) Nevner det for han jeg. Takk for tipset Snillemor! Hadde ikke tenkt på det ellers tror jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...