Gå til innhold

Mistet tvillinger i uke 9... gravid på nytt!!

Sofie-79

Anbefalte innlegg

I begynnelsen av april ble jeg brått kvalm og trodde dette var morgen kvalmen som hadde innhentet meg. Gikk i to uker og var relativt kvalm. Så etter to uker med kvalme begynte jeg å blø ganske kraftig. Jeg gikk til lege og fikk time med det samme hos gynokolog. På ultralyden så de to små spirer i min livmor men ingen tegn til hjerte aktivitet. Det ble utført en utskrapning med det samme. Jeg og min mann var svært triste etter dette. Så kom det vi hadde ventet på. I begynnelsen av juli viste testen to streker!! Vi klarte det igjen! :) Nå er jeg 5+3 og ble i dag brått kvalm. Er utrolig redd for at det er det samme som skjer igjen. Krysser tær og fingrer på at vi ikke mister denne gang! Er det noen andre der ute som har mistet og som er blitt gravid igjen, og som brått ble morgen kvalm? Noen som har noen trøstens ord?

Fortsetter under...

Masse gratulerer til deg igjen! Det er jo flott! Og kvalme er jo tegn på at hormonene produseres - og det er jo et godt tegn. Ikke tenk på at det kan gå galt, fr sjansen er ikke noe større for at det skal gå galt igjen - snarere tvert imot! Hold motet oppe - og prøv å tenk positivt! Vet det er vanskelig...for jeg har vært der selv. Mistet i MA i uke 13 =( Er gravid igjen nå - 34 uker på vei og alt har gått strålende bra dene gangen!!!

masse lykke til til deg!

Gratulerer så mye!!! Prøv å kos deg mest mulig med graviditeten uten altfor mange bekymringer. Sikkert ikke lett...

Leit å høre at du mistet.....vet hvor vondt det er... men: så flott at du forteller om dette til oss som venter på å bli gravide etter å ha mistet. Det gir håp =)

Lykke til!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...