Rosaglede Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Heisann Har falt helt for basson roma vogner, er bare kjempe fine og har prøvekjørt litt..... Så på tv2 hjelper deg at basson roma 2004 var den beste i test...gjelder det alle basson roma?
rødhette* Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 Ei venninne av meg hadde basson roma kombivogn, og hun sa de var veldig fornøyd med den. Vi fikk tilbud om å kjøpe den brukt hos de nå, men jeg vil ha simo kombi...
mor88venternr3 Skrevet 17. juli 2006 #4 Skrevet 17. juli 2006 Tror den vogna var best i test elr no ) Har værtfall hørt mye bra om den..
januar mamma 2011 Skrevet 17. juli 2006 #5 Skrevet 17. juli 2006 Hallo! Vi har Bassom Roma duo, 2004 modellen. Er veldig fornøyd med den. Særlig bagon som er så stor og romslig når man får vinterbarn og skal ha en del i den. Vi bruker den i alle fall opp igjen og det var flere av venninene mone som valgte den da de fikk ved de tider jeg fikk som også er fornøyde. Men det viktigste er at du er fornøyd med den du velger. Lykke til med valget:-)
Gjest Skrevet 18. juli 2006 #6 Skrevet 18. juli 2006 Kjøpte den nettopp ny på salg jeg:-) blir jo ikke brukt for i okt...men håper jo at den er veldig bra...likte veldig godt utseende + at det er stor god plass i bagen til babyen i vinter! jeg har basson roma 2005modellen.....
Rosaglede Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2006 Hei Joda,likte vognen kjempe godt så blir nok den
Mor til 3 søte små:) Skrevet 19. juli 2006 #8 Skrevet 19. juli 2006 Kjøpte den vogna høsten 04, da den ble test vinner. Ha brukt den så og si hver dag siden lillegutt kom til verden i mars-05. Venter nr 2 i november å den lille kommer også til å tilbringe mange timer i den samme vogna! Ettersom mine kom så tett har jeg måttet investere i søskenvogn i tillegg, men kommer til å bruke basson når jeg er på tur med bare en. Altså, kjempefornøyd med basson vogna vår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå