Gå til innhold

Bergen treffet uke 32!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden mange er på ferie uke 31 foreslår jeg at vi flytter det en uke og får med mange flere :-) Hvilke dan dere IKKE! (Er lettere å se når vi best kan ha det utifra hvilke dager folk ikke kan)

Så blir det en dag den uka på zupperia klokka 17.00 :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok :-) Torsdag og fredagen passer meg også! Dere andre?

Skrevet

dytt

Skrevet

dytt

Skrevet

Ja fredagen høres bra ut :-)

Skrevet

fint.. men jeg finner bingen.. natta

Skrevet

OK, natta da :-)

Skrevet

Eg er med. Fredag 11.08 kl 17, sant?

Skrevet

Jupp :-) Flott!!!

Skrevet

Hi alle sammen.

Eg e nettopp logga meg inn som bruker på barnimagen.com. Veldig fint forum.

Bor sjøl i Bergen å syns d hadde vært utrolig gøy å truffet/snakket med andre fra bergen som og e gravide. E sjøl komt t 2 trimester å vente ei jenta 13. desember.

Skrevet

Eg har eit spm om treffet: er det meininga at det kun er dei som prøver eller er treffet for dei som allereie er gravide og?

Skrevet

Hmm, kan ver d e eg som har misforstått litt. Så isje overskriften før nå.

Skrevet

He, he... jo det står ikke i overskriften, lett å ta feil der :-) Vet at der er et gravid treff i Bergen i august... hvis du trykker på bim treff på siden så får du opp alle treffene :-)

Skrevet

Dytter opp denne jeg, og lager en liten oppsummering!

Hva skjer: Bli - gravid treff i Bergen

Hvor: Zupperia

Kjennemerke: Madonnaveske på et bord

Tid: 17.00

Hvem: Alle som prøver på å bli gravide, samt de som venter på å begynne prøvingen

Disse kommer:

- Kirsty 16pp

- Sanne 2 pp

- Frøken Svin

- Ine81

Håper det er flere som vil være med! Jeg gleder meg!

Skrevet

Hehe...kan legge til at det er Munchs maleri som er på veska...ikke Madonna pop stjerne... :-)

Lett å finne. Puppene hennes lyser opp rommet, mange menn som ser bort på veska hihihi...

Gleder meg!!

Skrevet

meene... jeg har ikm i begynnelsen av august.. kan jo være det har klaffet! skal jeg komme uansett?? *veldig opptimistik denne pp* ååå jeg kommer til å bli så skuffet når tanten komme! bah, slutte å tro på horoskop og spå damer:P

Skrevet

Klart du kan komme. Alle de som har vært på treff og blitt gravid hat møtt opp på neste treff som nygravid :-) Og da får jo vi sjangsen til å spørre deg om oppskriften din og sånn :-) Bare koslig det :-)

Skrevet

dytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...