Gå til innhold

sykehushotell

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har termin 23 juli!

har veldig lyst til å bo på sykehushotellet bergen etter fødsel..

noen som vet om det er mulig eller om det er smekk fullt? har hørt at det er mange som har termin på den tiden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når du har født og de ser hvilken form du er i så ringer de bort å sjekker for deg ( hvis du maser en haug ganger til forskjellige personer). Er jo litt forskjellig når de forskjellige mødrene vil reise hjem så det er vanskelig å vite før du har født om det er plass eller ikke. Når man har født og føler seg opplagt så er det første mann (mor) til mølla. Er egen avdeling på hotellet (barselloftet) til nybakte mødre og fedre.

Men om en person sier det ikke er plass så spør en annen. Jeg fikk først nei fra en sur barnepleier på sykehuset om at det ikke var plass der borte til oss og ett par min senere kom det en skjønn student bort og sa hun hadde ringt å sjekket og de hadde plass til oss de. Så det lønner seg å spørre flere personer for det er tydelig at ikke alle på Haukeland er like hjelpsomme nei.

Skrevet

takk for svar!!

fra bergen du og?

Skrevet

Det er forskjell på når dei reiser ut. Vi fekk iallefall beskjed om at vi måtte vere ute til 12.

Trur det er stor forskjell om det er fult eller ikkje. Kan vere mange som vil på stroken, og dei andre e på føden. Eller dei fleste vil på hotellet.

Skrevet

Hei.

Jeg har oxo mest lyst opp på sykehushotellet om formen tilsiser det.

Men hvor mange dager får man lov å være der på lengste? Mener jeg leste på info sider fra haukeland at det var 2 dg max,det synest jeg er for liten tid uansett hvor fin formen kjennes....håper jeg missfosto (var så liten skrift,kan være jeg leser feil hi hi)

Skrevet

Veit ikkje om det er sånn at man ikkje får vere der meir enn 2 døgn. Til meg sa dei at det vanlige var 2 døgn om babyen vart fødd før kl 18, og 3 døgn etterpå. Men det er jo lagt opp at man skal klare seg sjølv. Eg fekk ikkje så masse hjelp der, men så ba eg ikkje om det heller.. Dei kom iallefall ikkje inn meir ein maks 1 gang om dagen for å sjå korleis det gjekk med oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...