Gå til innhold

Gutt el jente..hva ska dere ha?

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Var på ul 13 juli....var så spent på hva som lå i magen,mente det måtte være en gutt....det stemte,lå der å smattet og sprellet..en kjempe søt liten kar...2 av mine venner venter og gutter på høsten,en av foreldrene er født i 82,er det en sammenheng her?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5656828-gutt-el-jentehva-ska-dere-ha/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi venter jente:)

Min aller første magefølelse var jente...men så begynte alle å snakke om at jeg hadde guttemage, og utrolig få trodde det var jente, så jeg ble også ganske overbevist om at det var gutt jeg også.

Men neida...det viste seg å være en jente gitt:P

d va d ja. koselig å vær på ultralyd. kunna godt ha tenkt mæ ein tur t dit fer å sjå på den lille jenta mi. va på UL 19.juni vi, spennende. æ e født i 82 å i forhold t derre kinensiske fødekarte så stemme d bra at æ ska ha ei jente som vart unnfanga i februar/mars....

bare vissvass dette med gutte/jentemage. 90% av alle som la seg borti det i forrige svangerskap var heeelt sikre på at jeg ventet gutt. Jeg hadde ingen sterke følelser for om det var det ene eller det andre, men vi valgte å ikke vite ved UL. Og ut kom ei lita jente gitt :)

Annonse

vi klarte også å holde oss når vi var på ul, så vi vet ikke kjønnet! :) føler oss litt sære egentlig, for når vi sier vi ikke ville vite blir de fleste helt forundret, som om det nesten er dumt å ikke vite. men vi er fornøyde med det sålangt! er jo ganske kry jeg da, som er så sinnssykt nysgjerrig, hehe.

om jeg har gutte eller jentemage vet jeg ikke, men svær er den og større blir den nok sikkert også! puh...forøvrig tror jeg ikke på det med magefasong heller, har ikke stemt ofte nok på omgangskretsens mager i hvert fall... :)

men på en liste over kjerringråd-spådommer ble det 15-7 for jente.

men vi får vente 18 uker til og smøre oss med tålmodighet i mellomtiden! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...