Gå til innhold

Hvor mange brødskiver spiser deres små til kvelds?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi på 13 mndr, virkelig digger brødskiver. Noen ganger virker det nesten som om det ikke er bunn i magen hennes. I går kveld spiste hun 3 brødskiver og en yoghurt til kveldsmat.

Skjøner hvis det er syltetøy og andre søtsaker på skiva, for da er det liksom godteri. men i går fikk hun kaviar.

Til frokost i dag ble det to skiver og en pære.

Hvor mye spiser deres?

Klemmer fra

Fortsetter under...

Skrevet

Min sønn snart 17 mnd spiser veldig varierende.. Men 2-3 brødskiver pleier han nå å spise.. Og yndligs pålegget hans er leverpostei og prim.. Men han spiser det meste, kjøttpålegg og ost..

Skrevet

Sønnen min på snart 17 mnd kan i de "verste" periodene sette til livs 6 brødskiver til ett måltid! :-D Jeg lurer av og til om jeg bør stoppe han, men samtidig betyr det vel bare at han har en vokseperiode og behov for mer næring. Han er ellers ganske flink å styre matinntaket selv...

Skrevet

wow shitt, så mye de spiser da gitt! :D

jentene mine på 1 år spiser kanskje en brødskive på deling til frokost eller lunsj. Og selv da kommer det meste ut igjen etter at det er tygd en stund.

Skrevet

Min nekter å spise brød,så gir grøt morgen og kveld.men tror han er lei av d også... vill heller ikke ha hjemmelaget middag eller noe annet enn 6 mnd middag=O/

Skrevet

jenta mi spiser ei skive.....

enten det er frokost, lønsj eller kvelds... (bytter på brødmat og grøt)

Annonse

Skrevet

Min pode er snart 13 mnd.er og spiser 1 brødskive til kvelds. Kanskje noe frukt i tillegg.

Skrevet

Nesten ingenting. Hun er så brødlei for tiden, så jeg får nesten ikke i henne brød. Det hender hun spiser en halv skive. Så da går det ofte i yoghurt, frukt og kjeks isteden, eller risifrutti.

Skrevet

Spiser stort sett aldri mer enn en halv skive uansett hvilket måltid det er. Innimellom nesten en hel skive.

Skrevet

samme som fjummis. mellom en halv til hel skive.. eller så bare tygger hun på ei skorpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...