Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #1 Del Skrevet 17. juli 2006 hei når jeg trykker lett på høyre side i magen er det akkuratt som en kul der?flere som har det,er det normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victorials Skrevet 17. juli 2006 #2 Del Skrevet 17. juli 2006 Har du å???? ÅÅ!!! Jeg har dette på venstre side, på siden av livmoren kjennes det ut som... Har ikke peiling på hva det er, men lurer også... Dytter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 17. juli 2006 #3 Del Skrevet 17. juli 2006 langt på vei??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victorials Skrevet 17. juli 2006 #4 Del Skrevet 17. juli 2006 Vet ikke om det var meg du spurte, men jeg er 10+3 i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 17. juli 2006 #5 Del Skrevet 17. juli 2006 Hei jeg har oxo dette på venstre side...lurer fælt på hva det kan være,men må si jeg ble litt lettet av og høre det ikke bare er meg..)9..hva er det for noe??vet dere.?jeg er 11+0 idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. juli 2006 #6 Del Skrevet 17. juli 2006 jeg er ikke sikker på at jeg er gravid da, har bare fått svak posetive tester, blir jo aldri sterke, men skal ta blodprøve på onsdag nå. Men kanskje det er dette jeg kjenner da hihi *håpe håpe * . Jeg har nemlig fått en sånn kul, akkuratt som om magen står litt ut på venstre side, har bare trodd at jeg har fått større magemuskler på ene siden eller noe jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå