Gå til innhold

Nytt medlem :-)


Faylinn

Anbefalte innlegg

Jeg tar sjansen på å snike meg inn selv om jeg ikke helt stoler på graviditeten. Fikk bare vært her noen uker sist, men nå vil jeg være her ut tiden!

 

Sorry pessimismen, men er redd for exu slik som sist pga noe smerter i venstre side jeg har slitt med siden jul. Siste gynekolog sa det kunne være rester fra exu, og jeg skulle ta lapraskopi til høsten om jeg ikke ble gravid...

 

Noen som har tatt UL når de var 5+4? Jeg har tenkt å prøve det siden jeg reiser på ferie dagen etter. Vil så gjerne se ei spire i livmora! Skummelt om det skulle sprekke når jeg er langt inni skogen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Marianne75..

 

Er det deg gra "ufrivilig aborter" forumet? Sytes navnet så kjent ut..:)

Vi snakket litt sammen da jeg var der inne...

 

Ville bare si grattis med spire i magen jeg da. Dette var morro.

Har ikke tatt UL da, 5+4, men de kan se fosteranlegg da, men det er nok litt tidlig for å se hjerte. :)

Iallefall, syntes det er flott at det endelig klaffet for dere..:)

Kryper jeg tilbake til 2. tri...:)

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis og velkommen hit!! :o)

Alltid hyggelig med nye tilkommere her inne!!

 

Lykke til!!!

 

klæm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjon. :-) Joda, jeg henger litt inne på Ufrivillige aborter også, mest rett etter jeg mistet såklart, men slipper ikke helt taket..

 

Bare de kan se "noe" s åer jeg fornøyd. Har hørt om de som ikke så noe, men kanskje det var gamle UL apparater.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det blir til at man henger litt igjen i de foskjellige forumene.

Hang endel igjen her etter jeg gikk over til 2.tri, men ikke så mye nå lenger, bare når jeg ser spesielle ting jeg føler jeg må svare på. :)

 

Nei, altså, tror ikke man ser så mye "interessant" på UL så tidlig, men jeg mener at man kan se fosteranlegg, men er ikke helt sikkert altså...

Så..... Men skjønner at du vil dobbeltsjekke. Men har du for eks tatt fler tester, og mens ikke har kommet er jo sjansen stor.

Har heller ikke lest om noen her inne som har hatt exu to ganger..

Alt er sikkert bra nå, du har hatt din uflaks...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en sjanse å ta med å ta UL i uke 5.. Endel finner ikke noe så tidlig,, deriblandt en god venninne av meg som var redd for ny exu og av den grunn fikk tidlig UL.. Der såg de ikke noe i uke5 men sent i uke6 fant de en spire..

 

Jeg tok UL av meg selv da jeg var 5+3. Da såg jeg en bitteliten runding i livmor. Starten på en spire.. Så det er veldig individuelt...

 

Gratulerer så masse masse med graviditeten.... nå krysser vi fingre for at det skal gå bra denne gangen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer MASSE med spire i magen, og velkommen til 1. trimester. Jeg husker deg også fra ufrivillig abort forumet, der jeg selv har endt 2 ganger :( Men denne gangen skal det gå bra for oss begge to :)

 

Jeg var på ultralyd da jeg var 5+2. Så egghulen i livmoren og en runding som visst var plommesekken. Var en miniatyr liten prikk nedi et hjørne som kunne være fosteret, men da måtte man virkelig legge godviljen til ;) En uke etterpå (6+2) så vi et bitte lite embryo på 5 mm med et bankende hjerte. Så ganske stor forskjell bare på en uke.

Er nok ganske så individuelt hva man ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga ferieavvikling hos gynekologer i mjøsområdet og overveielse fra min side, ble det til at jeg bestilte UL til den dagen jeg er 6+4 istedet. Da er det jo mer sikkert at jeg ser noe slik at det ikke blir unødvendig uro. Hvis jeg ikke har spottet/blødd innen den tid er jeg vel safe, men best å sjekke! Først da kommer jeg til å tørre å slippe gleden helt løs. Jeg planlegger hvert fall ikke for mye før den tid.. Har en ferietur i oktober som må overveies, et bryllup som kanskje må flyttes etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...