Gå til innhold

Uke 30-jenter hvordan går det??:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er med! Har ikm 29,tror jeg,så har enda lenge igjen.. Hadde EL sist søndag eller mandag,så håper det dukker opp noen skikkelige symptomer snart:-) Tempen har steget for 2 gang denna syklusen,og det føles litt "ullent" nedentil,så har en fair sjanse denna gangen,men man vet jo aldri. Puppene er begynt å bli ømme,men det er de i hver syklus..

hva med deg da?

Jeg hadde utslag på el-test sist onsdag ...så jeg har også lenge å vente. Jeg har vært litt mer sliten enn vanlig og har veldig ømme pupper....men jeg tar ikke det som et tegn...for sånn er det jo i blant.

Men jeg har jo et sterkt håp hver eneste pp.....så vi får håpe det klaffer nå for oss begge:) Hvilken pp er du i da?

Halloooooooooooooooooo :o) Jeg fikk pos. eltest på fredag...har kosa oss masse dagene før, under og etter el! skal kose oss idag også for å sikre oss litt ;o) Er så utrolig spent denne pp'n! Er i min 3 pp, håper det klaffer, men skal ikke håpe for mye! Er så lenge å vente.........

Er i 6 pp(men 7 måneder med prøving) Har hatt en runde tidligere,da ble jeg gravid med *en gang,men mista(dette er over et år siden)

Håper det er vår tur nå ja! Er liksom litt extra spennende med EL-tester,da vet man jo på en måte at det er god sjanse! Temper også denna måneden,så nå er det enda mer spennende:-)

Lykke til,dere1

jeg er også med her:-)

èn uke igjenn nå..(nesten).væææ...

virker som alle har troen denne pp.

jeg fikk pos el-test forrige tirsdag og onsdag,

så vet hvertfall at vi traff denne gangen

sååå spennende assA:-)

lykke til alle sammen.

Annonse

Jeg har også IKM neste uke:) Hadde positive EL-tester forrige mandag og tirsdag:) Spennende dette:) Er blitt spådd av to stk at jeg muligens er gravid!! Hvis ikke er det ikke lenge til!!!! Håper håper håper!!! Kjenner egentlig lite symptomer, kun litt kvalme, men det trenger jo ikke og bety noe.....

Lykke til alle sammen!!!!

Annonse

Ja tiden snegler seg saaakte frem mot ikm... Har ikm mandag 24 - og det er ikke så lett å tenke på så mye annet etter 10. pp...

de to siste dagene har vi vært på stranda, badet, grilla og kosa oss - og da har tiden faktisk gått kjapt nesten uten at jeg har tenkt på ikm dagen etc... Men i dag da jeg skal fikse og ordne hjemme, DA går tiden saaakt.

Lykke til alle sammen ;-)

Kan legge til at jeg har hatt superømme bryster de siste 4 dagene, og i dag stikker det til i Eggstokkene innimellom. Kan være et sikkert tegn på at tanta er på vei... eller at det har klaffet... Dere andre da? Noen flere tegn?

Tenker på IKM-dagen HELE tiden:) Og kjenner konstant etter symptomer:):) Synes allikvel dagene går kjempefort på tross av den ELENDIGE nord-norske sommeren!!!! Det regner hver eneste dag!!!! Så hva gjør man da? Jo, man sitter på BIM, og er i byen på kafe` og på shopping:) Pengene har fått vinger:) Har jobbehelg denne helga, så de dagene blir og og fly avgårde, heldigvis:):) Hva gjør du for og få dagene til og gå???

jeg blødde LITT går,noe jeg HÅPER var en festeblødning.

ellers skjer det ikke stort.

har 0 symptomer,så får nok bare vente i spenning til neste uke.

men her går det i ett,så ikm dagen er nok pluttselig her:-)

håper,håper!!!!!

skal forresten på bim-treff i dag,så det er jo noe å glede seg til:-)

Er enig i at tiden går veldig saaakte...............spes med dette dårlige været som har vært...i dag var det endelig fint da:)

Så spennende for dere som har symptomer...kanskje festeblødning!!!:)

Jeg har ømme pupper..og det er vel det eneste....eller vel jeg elsker cola, men nå smakker det bare ekkelt- det er litt rart da- kanskje jeg bare har blitt lei.......men jeg håååper:)

Jeg har IKM søndag 30. Fikk positiv eggløsningstest på mandag så kanskje jeg hopper over til uke 31. Men holder meg her foreløpig. Er i 14 pp så nå håper jeg på klaff. Har tempet for første gang og tror vi treff ganske bra ;o)

Lykke til alle sammen!!!

nå nærmer ikm seg dere...

noen som tror tanta holder seg borte?

jeg har et lite håp,men har ingen symptomer(tror jeg),

så håper ikke for mye.

er sinnsykt trøtt til tider,men det er nok pga jobben.

har begynnt å få ømme pupper,men det gjør jeg jo

alltid før ikm,så vet ikke hva jeg skal tro.

blir jo spennende å se til uken:-)

Har ingen symptomer jeg.... :o( kjenner bare det stikker litt i eggstokkene av og til (sjeldent). Og det gjorde det i de forrige syklusene også, og da kom den forbanna tanta på besøk gitt! Men skal ha et lite håp, ikm er til neste helg (søndag). Lykke til alle sammen ;o)

jeg har også ikm neste helg,

og den ene dagen jeg lå med puta under rumpa og venta på at de skulle svømme til riktig sted, så fikk jeg et ekstra lite hjerteklapp. Sånn bare en gang, så da tenkte jeg for meg selv. "nå ble jeg sikkert gravid" hihi, hadde jo vært vittig om jeg ble det nå da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...