2barns mamma i juli-08?? Skrevet 17. juli 2006 #1 Del Skrevet 17. juli 2006 Noen her som har planer om å føde på OSS (Orkdal) rundt 20 februar-07?? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zeemum Skrevet 17. juli 2006 #2 Del Skrevet 17. juli 2006 Går jeg litt over tiden kan det godt bli rundt 20.februar til meg også. Har termin 11.februar og valgt Orkdal som fødested, så fremt det ikke blir nedlagt! Hører mye fint om OSS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 17. juli 2006 Er født og oppvokst i Orkdal så håper med stor H at fødeavdelingen FORBLIR!!! Har bare positivt å si om den avdelingen (selv om jeg ikke har vært innlagt der før..) hehe.. Hvor bor du? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nr.2 i februar Skrevet 17. juli 2006 #4 Del Skrevet 17. juli 2006 jepp, har termin 15 feb, og skal føde på OSS;) Veldig fin fødeavdeling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zeemum Skrevet 18. juli 2006 #5 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg er født og oppvokst i nabokommunen som man passerer når man kjører retning Tr.heim. Vi får krysse fingrene for at fødeavd. forblir som den er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå